2006年9月19日 星期二

火都黎呀!!

講黎講去都仲係d學生係圖書館食野

但真係好激氣....退修的都是中五六七.咁大個應該有腦啦卦.但原來最差就係佢地

昨天早上發現麥當奴早餐垃圾.已超火.食m記已經夠衰,仲要留番d垃圾俾我扔.

點解唔識得調轉諗下,如果你想坐係那兒溫書.但之前那個人整得咁污糟.自己會點

今日有個就食糯米雞(超大陣味),俾我捉到正.兩個人,每人兩個缺點.但都唔驚,之後又俾我找到d食物垃圾.真係離譜

然後我叫嬸嬸幫掃下梳化底.(因為我見到有垃圾),移開張梳化.係超多食物袋同砵仔糕兜.那一刻真係想cry

佢地成日都要黎退修,整到咁污糟.自已舒服的嗎?

 

咀咒: 係度食m記的兩個人將會生滿全面暗瘡.成口都係"痱滋"...

          係度食糯米雞的會變肥婆

          扔垃圾係梳化底的就.....葬身係堆田區啦!!!!

好火呀!!!

雖然好似好毒咁,但我真係需要發洩.......
嗚......


5 則留言:

  1. 咁差既... 佢地可能返到屋企無飯食呀!!! 同埋呢d 學生係咪有怪辟...鍾意偷偷地食野, 或者佢地想吸引人注意...唔好咁嬲啦. 一係實行好似迪士尼咁, 要睇晒袋先準進入咪得囉. 迪士尼都咁check人, 學校 應該得掛!

    回覆刪除
  2. 難怪個次我帶佐個豆沙包,你話剪我個嘴甘得人驚啦 當然,我好聽話無食到個包啦,其實,我都無林住在圖書館裹面食, 我林住溫書溫到悶就擰出去食,或者趁落返去時食 睇來並不是個個好似我甘乖,不過,都唔使甘激氣 我help 你留意下d胃食猫,然後捉曬佢

    回覆刪除
  3. 嘩....好差勁呀!垃圾房咩?裝蔽路電視,拍攝係who咁衰>.<

    回覆刪除
  4. 幾有趣喎, 唔知燒野食得唔得呢

    回覆刪除
  5. ha ha    食糯米雞 兩個缺點 ! wow it is so expansive wow!! don't be angry la man man.

    回覆刪除