2006年9月14日 星期四

OREO曲奇芝士餅

今天是兩兄弟的生日(1個14號,一個15號)我地同佢地開生日會.媽媽整咗好多野食.
而我呢??當然是整蛋糕了
原本我諗住整一個兩份就算啦!!.但昨晚同媽咪食完飯.佢就問我係咪整蛋糕.然後就話要整兩個.因為佢自已都鍾意食,又話一定要食焗的芝士餅.攪到我係到諗: 究竟係邊個生日呢??
但屋企材料唔多.要用有限資源黎整.番屋企己經九點了.即刻"拿拿"聲找食譜
最後,都係整番藍莓芝士蛋糕.另加一個曲奇芝士餅(即orea)啦
因為都係得呢d材料,想整其他都冇得整了
整完剛好12:00.原來三個鐘都可以整到兩個蛋糕.可能呢兩個cake簡單d卦.
又來藍莓芝士蛋糕,今次是心心形的.下個星期還要再做多個呢!!(個個都喜歡吃呢!!)



跟住係OREO曲奇芝士餅
呢個蛋糕係食譜書見到是淺啡色帶點餅碎
但不知為何我呢個變咗黑色呢??可能是餅碎太多吧!!


食譜參考自:《Desserts餅房手記》

沒有留言:

張貼留言