2006年9月22日 星期五

美式檸檬芝士餅 (附食譜)

今日放工覺得好累啦,真係想明天唔返工....
放工同榮榮一齊去百街買野,佢問我今晚可否幫佢整蛋糕.(那時已七點半了)
我話冇咩材料係屋企喎!  
諗諗下一係買幾個檸檬番去,睇下整唔整到啦!
但我又應允咗兩兄弟,逄星期五都會陪佢地打羽毛球,所以食完飯又陪佢地去咗玩,攪到成九點半先回到家
沖埋涼己經十點了.
唔緊要啦!應該都整得切卦,心裡這樣想著.....就問下榮榮係送俾邊個同事
點知原來係送俾一個我唔係太鍾意的人.(因為佢曾經蝦過我隻啤梨)
那一刻,真係唔係好想整....但又費事俾榮榮覺得我小器....還是動手量材料吧!!!

《蛋糕話咁易》 食譜    6吋分量

材料:
消化餅碎      90g
溶牛油          40g
忌廉芝士      190g
純乳酪          20g
牛奶              38g
淡忌廉          130g
蛋黃              1隻
魚膠粉          6g (我加了22g水攪勻,可用熱水直接攪勻或隔熱水座溶)
砂糖              43g
檸檬青          1茶匙
檸檬汁          1茶匙
光亮膏          適量 (我冇用到)
做法:
1. 將消化餅碎加入溶牛油,以鐵匙攪勻,倒在己事先包好保鮮紙的凍餅圈(或用活動模)內
2. 以鐵匙把餅碎按實壓平(作餅底),放進雪柜約30分鐘
3. 忌廉芝士室溫放軟後,以電動打蛋器打至軟身,依次加入砂糖.蛋黃.純乳酪.牛奶(分數次加入).檸檬青及檸檬汁,並打勻至黃色芝士漿
4. 以電動打蛋器將淡忌廉打起至企身,加入芝士漿,以膠剰攪勻,加入己座溶魚膠,攪勻
5. 從雪柜取出餅底,倒進檸檬芝士漿,鋪平,拿起餅圈,往桌上輕敲兩下
(可以用火槍輕燒蛋糕面製造微焦效果,但我冇做到)
6. 放進雪柜冷藏2小時.取出後,可隨意加上裝飾,掃上一層光亮膏,使蛋糕面顯得有光澤.

我自已就只係灑了些糖在蛋糕面當裝飾,簡單就是美ma.

2 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2006年10月14日 晚上10:22

    Such a pretty cake, I like it!

    回覆刪除
  2. is it cheese cake???  i love it.

    回覆刪除