2008年6月11日 星期三

第六堂~酥皮

4/6 第六堂 : 牛油千層 , 號角包


其實都係同一樣野. 只係做型唔同. 但唔知點解個號角包好味 n 咁多倍


自己以前已經學過拿破崙. 牛角包呢d .


所以搓酥皮都唔算太難


第一款搓法. 原來d 牛油可以痴d 麵粉上去先. 阿sir話咁樣冇咁易 "必" 出黎



第二款只係就咁對摺. 我地選擇咗摺信封型
之後再用支棍拍實佢



經過幾次的轆來轆去. 最後轆成一大塊就可以做型了


牛油千層呢就放入個紙杯度. (個師傅收我地$0.5 一個. 我地初初諗住冇咁易散. 所以買咗.......)



出爐了. 有些同學仔的包好似軟雪糕個樣咁



後悔買了個紙杯. 係因為應該d 水氣焗住咗係入面
第二日食時入面濕濕的. 好核突. (我已經用焗爐番熱的了)個感覺好似未熟咁. 我地只係食咗個頂就算



另一款號角包. 要用呢個鐵筒繞住黎焗
所以都幾難係屋企再整la. 一買又起碼買幾條野返屋企
唔通只係每次焗一個包咩



出爐之後. 好似條虫仔咁. 不過呢個包脆口好多.



中間唧入甜忌廉, 就變成號角包了
我亦估唔到原來呢d 酥皮包同甜忌廉陣味咁夾. 我同榮榮都覺得呢個好好味


下次食牛角包都可以試下點甜忌廉. haha. 肥上加肥



沒有留言:

張貼留言