2011年6月6日 星期一

啤酒滷水鴨舌

第一次整鴨舌

聽阿媽講話整得唔好. 會好so ga.

所以我飛水時都加咗薑去一齊飛.

個食譜話煮5分鐘. 我怕唔夠味. 諗住煮多5分鐘.點知.......就咸咗d law
又或者我唔記得加d 糖去提一提味......

同埋雖然呢個話係啤酒鴨舌. 但係係一d 都冇啤酒味ge .



材料 :

急凍鴨舌            600g
啤酒                   1罐
麻油                   1茶匙

醃料 :

啤酒                   1罐
滷水汁               1杯 ( 我只係用了李錦記的)

做法 :

1. 先將鴨舌解凍洗淨飛水, 瀝乾加入醃料醃約30分鐘, 瀝乾備用.

2. 將醃料煮滾加入鴨舌再煮滾後改用小火煮約5分鐘至汁濃稠略收乾及上碟加入1茶匙麻油拌勻即可食用.

1 則留言:

  1. e?我早幾日都整鴨舌食呀~~醉鴨舌, 好多年冇整過

    回覆刪除