2011年6月26日 星期日

Honeymoon@沙巴 day 1 (螢火蟲)

16/6 上午反咗半日工. 兩點幾就收工約咗老公係機場等

因為兩個lunch 都食咗野. 係機場跟本未食得下. 所以我地買咗炸雞上飛機食.

第一次自由行. 第一次自己check in. 感覺都幾得意

自備飛機餐




坐咗三個鐘. 不過遲咗起飛. 去到比起預定時間遲咗45mins. 跟住排隊過關d 人又係超慢.排咗接近半個鐘. 我的導遊來接機. 應該等了很久




去到酒店已經十二點幾. 想不到平價酒店都有honeymoon setting .
但就唔知係咪掛住set........其他野都俾漏哂. 冇浴廉. 冇牙刷. 冇廁所水. 仲要有螞蟻.
第二日要求調房. 依然有螞蟻........有兩天又唔記得俾毛巾
去沙巴我唔會建議住呢間Imperial International Hotel . 因為導遊話有d 係更平更好


酒店房望出去都幾靚ge. good morning


由於太夜下機. 原定第二日係上神山ge. 但導遊唔想我地咁辛苦. 要好早起身. 所以改咗行程先去睇螢火虫.比我地訓多d.

17/6
九點幾訓醒先去找早餐吃. 原定想吃詩里餐廳的叻沙.
但卻行行下找到富源.那便先吃咖央包吧.
吃了咖央牛油多.咖央包和拉茶. 個包真係好好味呀. 我地之後都找天要食多次.

吃飽了繼續找呢間詩里餐廳. 最後問路遇到一位華僑. 這裡的人情味真好. 她和我們談了好久. 雖然佢話呢間唔算好味. 但佢都車我地去. 原來只係係附近. 仲同我地唱錢. 還交換了電話. 有機會香港再見


食飽飽等導遊接我地去玩啦. 點知呢日包lunch .原來去怡豐呀.
.....又食啦. 明明好飽都繼續食.
沙巴這幾天去食野都係吉仔冰和拉茶. haha
個雞飯係導遊ga. 但我真係接受唔到咁熱. 係冇冷氣地方食雞煲飯!!!!!




坐咗個幾鐘車. 出發去睇長鼻猴. 上船前先吃個tea. 但個tea 係炒麵和炸香蕉.
實在吃不下. 和老公一人買一枝雪條解暑
粟米味都幾好味呀 !




著住件救生衣真係熱死人呀.......





我個相機zoon 得遠. 影得都還算清楚吧 !
之前search 過好幾位blog 友的. 都好似玩找錯處咁呢. haha




沙巴的定期節目.睇日落!!




吃個簡單晚餐. 又去睇螢火虫啦. 不過螢火虫實在係沒法拍照和拍片的.
因為佢唔算好光. 但親眼睇真係超靚ga. 一棵樹起碼有200-300隻呀.
一閃一閃. 真係好似聖誕樹.
加埋係郊區. 只係個天都過百粒星星呀. 睇呢兩樣野都夠皮啦 !




睇完螢火虫. 導遊又帶我地去食宵夜啦. 不過呢度離市中心都約15分鐘. 自己去應該有d 難度
我地和同團的情侶一齊吃. 四人叫了三款薄餅. 有隻蛋那個叫爆炸薄餅.中間夾了咖央和煎蛋. 甜甜地又點咖喱. 真係超奇怪呀 !!!




係咁食食食. 就過咗第一日啦 !

5 則留言:

  1. 睇螢火虫真係好開心,我睇過一次,到宜家講起我都仲記得個畫面,真係靚得難以形容呵!
    [版主回覆06/28/2011 09:35:00]呢個畫面真係記係心中呢

    回覆刪除
  2. d天氣都唔錯喎 幾時有day2, day3.......呀
    [版主回覆06/28/2011 09:35:00]日日都好天氣呀. 陸續寫緊ga la

    回覆刪除
  3. 自由行又有導遊既?
    [版主回覆06/28/2011 16:09:00]JOIN 咗Local tour ma . 所以今次應該係半跟團先啱

    回覆刪除
  4. 無去玩激流?
    [版主回覆07/01/2011 11:23:00]有呀. 但因為第一晚去到好夜. ronald 幫我地分開咗兩日. 但唔激law.......

    回覆刪除
  5. 唉丫...我來緊8月份一行10人去沙巴, 仲book 左呢間酒店住3晚, 點算呀!!! 係咪真係好差呀?
    酒店去富源, 雙天果d 地方食野係咪好近, 可以行去呢?
    thanks!!
    [版主回覆07/08/2011 23:52:00]嗯.....又唔係話好差. 但我當時都要58X 一晚. 我覺得係可以好D LAW. 但乾淨程度.就一般般啦 ! 咁我都訓咗四晚ge. 野食放好d . 唔好俾螞蟻有機會就ok. hehe 唯一好處係勁方便. 去雙天同富源5分鐘左右. 就算去食肉骨茶. 海南雞飯. 都係十五分鐘左右ga 咋.

    回覆刪除