2011年6月28日 星期二

Honeymoon@沙巴 day 2 (神山)


18/6
呢日導遊ronald 好好咁問我地有冇興趣食早餐. 話早點起床便帶我地去食魚麵.
反正酒店的不吃也罷. 一於要食多d地道美食吧


一個清湯一個咖喱湯. 都幾多餸. 個麵好得意. 好似魚蛋咁
導遊話呢間鋪頭朝早好快就賣哂d 麵. 賣哂就冇ga la




離開時. 我們在店門口買了一些糕點
彩色那個其實是香蕉糕. 中間那個聞下去很香. 可惜口感超肉酸.一patpat....
剩下的那個就似我們的糯米磁




又坐咗個幾鐘頭車. 出發去神山la
其實呢度冇咩睇. 但空氣真係超清新. 涼涼的很舒服(大約22c)


食完個lunch. 又繼續坐車. 去到另一邊. 波令溫泉和樹上吊橋
我們沒有浸啦. 不過d 水有很大陣臭屁味. haha


吊橋不算太驚. 都幾得意. 相機要另外購票啊 !


我們沒有看世界最大的花--萊彿士亞花 .因為一個人都要rm20.
兩個人睇一睇要成舊水港幣. 我另願食咗佢

之後我地去咗一個牛場. 有很多牛牛. 但很臭呢. (老公覺得冇野). 而且d 牛好多烏蠅.
我接受唔到


之後便回市中心lu. 途經一個地方. 導遊順便係度放飯. 哈哈



就似我們的美食廣場~大排檔版. 咩都有得食
我地食咗燒魔鬼魚RM11.同琵琶蝦. 個蝦超好味呀. 不過兩大隻就要RM三十幾蚊.


還有燒雞翼. 串燒同類似印尼撈麵ge野. 樣樣都好好味. 食到抱住個肚


今日早反 酒店. 我地係樓下個商場行下. 之前睇人地個blog 知道有間買朱古力的
叫simply chocolate. (華麗山廣場,d-01-28 d座1樓)
可以試食ga. 我覺得芒果味最好味. 榴槤味就間間都一般般.
跟住每D 味都買咗一至兩粒. 仲未食哂. hehe


呢盒係導遊順路帶我地去買ge. 都成RM26. 得九粒. 但我覺得馬馬LA




買完朱古力.
雖然肚子還是很飽. 但第二日我plan 咗食海鮮. 所以又出去試埋個佑記肉骨茶啦!!
唔係冇時間食啦 !
行到成身汗. 其實都馬馬地食d 咁熱ge野. haha

叫咗一個兩份就算啦. 不過我覺得呢間太咸la. 並唔係想像中咁好味. 唔推薦呀 !




day 3 準備去潛水啦. wow wow !!!!

1 則留言:

  1. 請問市中心搭車去神山公園要幾耐車程?
    [版主回覆10/24/2011 08:33:32]都好似要個幾兩個鐘ga

    回覆刪除