2008年4月20日 星期日

煙肉包包

上個月去工聯會報咗麵包初班. 今個月尾就開始上堂la (所以仲新開咗包包的分類)


係上堂前都試下自己練習先.


對上一次做包己經係好耐ge 事la


今次跟《孟老師的100道麵包》整咗個煙肉麵包


味道都幾好ga .不過個包就唔夠軟熟. (有點似pizza的口感)


我都唔知點解. 可能係自己搓得唔好



未入焗爐前. 都來拍過照留念
焗完d 煙肉一縮. 就同個包差不多長了. haha
整咗七個. 分咗三次焗



但我想知道. 因為我d 包包一次過焗唔哂. 咁做型後. 未入爐的包咪會繼續發酵law
咁會唔會有影響ge 呢??  係呢一part .我唔知點做好.......
有人教我嗎??



雖然我唔係成日整包. 但之前post 出來的. 都有blog 友問我食譜
唔好意思呀!! 恕我太懶了. 包包食譜好多時都好長......我真係懶得打呢! sorry
所以包包的我都會少打食譜了 (除非好簡單.可以打少d字. )
不便之處,敬請原諒


1 則留言: