2008年4月27日 星期日

送給自己

昨天(27/4) 是自己又大一歲的日子


特地整了一個蛋糕送給自已~ 芒果栗子脆脆蛋糕


整了一個晚上.



不過自已不是太滿意. 因為cream 打太硬了少少.又不懂得唧栗子茸
雖然我覺得外表不夠靚靚.
但味道自己和同事就覺得好好味.  haha



啍!! 不過原本我諗住鋪芒果係蛋糕面做裝飾ga
不過我唔係好識切野. 又發現Baking Warehouse 有呢隻罐頭芒果買@ $9.5
所以就去買咗兩罐


我仲有問清楚佢係咪一片片. 佢話係.仲話同出面cakeshop 的一樣


點知我一倒出來.真係呆咗law.得四邊野
原全切唔到.切得兩塊薄的. 中間已經穿洞. 而且味道仲要唔好味. 激死我啦!!



呢幾年都較少收到蛋糕. 所以先由上年開始整蛋糕俾自已. (順便可以玩)

點知今年收到兩到兩個蛋糕呀.haha. 食蛋糕都食肥我


貓豬做給我的黑森林. 香濃朱古力味



還有meme親自買回來給我的蛋糕 (昨天是學校開放日要返工)



真係多謝哂


我諗今年係我聽到最多生日快樂的一次. 因為同事和學生都狂點唱俾我聽. haha


沒有留言:

張貼留言