2008年4月23日 星期三

豉油皇魚條炒蘆筍 (附食譜)

呢個餸d 蘆筍


佢另有寫蘆筍刨去外皮, 但條蘆筍已經好幼. 我都唔知點批, 批多兩野真係得番頭髮咁幼. 唔駛食. 所以我都係求其刨少少. haha


不過我都好想知d 籚筍其實駛唔駛刨皮. 因為我以前煮過一次.勁" un" 唔好味


但今次又ok 喎!! 不過今次d 蘆筍細條d


上次係百佳買就比較大條.



整體上呢個餸d 材料都貴d .十幾蚊蘆筍, 炒埋先得少少


究竟d 食物價仲要加到幾時呢?


豉油皇魚條炒蘆筍.jpg


《味道廚房v .1》 

材料 :
 
迷你蘆筍          200g (在吉之島超市有得買.我落哂一包. 價錢約$12.x)
炸魚條             半條
蒜茸                 2粒


調味料 :


生抽              2茶匙
老抽              1茶匙
糖                  1茶匙
麻油              少許
雞粉              1茶匙


做法 :


1. 蘆筍修去根部再切成小段; 魚條亦切成粗條備用。 

2. 鍋內放入2茶匙油, 以中溫爆香蒜茸


3. 傾入蘆筍及魚條以高溫炒勻, 灒入2茶匙紹酒, 拌入調味料略炒即可享用


1 則留言: