2009年7月20日 星期一

麻甩B 四歲了

小表弟~ 麻甩B , 明天(21/7) 四歲了.


和同事車厘一起慶祝生日. 已經三年啦. 但似乎阿B一年比一年唔乖呢 !!


原本這天成日都好乖. 但唔知做咩一去到食飯地點就好似撞邪咁 !


係MTR .細細粒坐係度好攪笑呢.  ( 又笑到見牙唔見眼啦 !! )


小朋友成日講野奇奇怪怪 . 同事話你就好啦. 因為停課所以你放咁耐假


跟住個傻B就係度自問自答啦 !


點解我要放假啫 ! (停一停)
咁我都要放假ga ma (係咪人格分裂呀 !)


初初去到餐廳都好乖的. 兩個主角一齊影相. 幾開心 !



之後就開始撞邪啦!! 人地送雪糕俾佢又喊. 人地唱生日歌佢又喊. 去完廁所又喊
仲要好似電視劇咁學人走出門口發脾氣


真係唔" 抽" 佢都唔得呀 !   (平時我惡d . 同事們都好似好心痛咁叫我唔好咁惡 ! 但今日阿B 嘅表現. 係令到其他同事都想 "抽" 埋佢一份)


大合照. 冇阿B份. 唔好睇我地V得咁開心. 其實阿B 係對面大喊緊. 攪到我地俾其他人"啤"住哂‧影完相即刻快快埋單走人........



難為車厘同佢一齊慶祝. 攪到有一個咁「矚目」嘅生日會.


========================================================


其實發現次次湊襯阿B 番黎. 頭幾天都係會勁發脾氣的. 始終都係受父母影響吧 !!


過幾天. 佢又變番乖啦 !


我地帶咗佢好游水. 今次大胆咗好多. 夠胆自己用水泡游水同埋玩滑梯
(上年係勁驚ga )


但之後又有所謂阿B 的童心童話 .......


阿B : 表姐. 你塊面損咗嘅
碧 :   係啦 !! 損咗就唔靚女了
阿B : (側側頭凝望我的臉. 指著說 ) 咁另一邊就好靚女啦咩 ?


死仔包呀 !! 當然我呢個變態表姐係會迫佢講我好靚女嘅 !! 哈哈哈 !


=========================================================


係屋企再同佢慶祝生日. 同佢去咗玩具反斗城買禮物


係煮飯仔啊 ! 其他玩具有時見佢玩玩下都走咗. 但煮飯仔就次次都會玩
所以買俾佢law. 睇下佢幾開心 !!


禮物寫真. 仲有買多咗另一set 煲的 .


晚上. 吃蛋糕. 但因為媽咪屋企冇生日蠟燭. 所以我地放咗點香薰爐那些白色蠟燭上去. haha


阿B 又笑到見牙唔見眼



張張相個笑容都一樣啊 !! 
但阿B 你要乖啊 !! 再亂發脾氣就冇人鍚你了 ......



跟住俾D 攪笑野大家睇. 阿B學人rap 維他檸檬茶. 好攪笑!


但因為佢之前已經又叫又跳咗一陣子. 我先拎相機. 所以聽得唔算太清楚呢

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=1640771






6 則留言:

  1. 阿b個日真係好似撞邪咁,走個陣又係度扮可愛,真係想星佢兩巴呀,wakakaka
     
     
     

    回覆刪除
  2. 係喎,今年未買禮物比阿b呀,唔得,要買返比佢先﹗然後等下次問佢邊個送既先﹗﹗

    回覆刪除
  3. 做小朋友真係最開心~

    回覆刪除

  4. 呀b笑到見牙唔見眼呀~~

    回覆刪除
  5. 亞b原來已經4歲喇,個時見佢仲係個小小小朋友呢!

    回覆刪除
  6. 阿b會唔會係想引人注意呢, 好多時啲小朋友都想用呢招黎吸引人架...
    [版主回覆07/25/2009 00:35:00]唉. 佢屋企背景好複雜ga !! 係呢d 家庭環境長大. 佢已經係好乖ga la
    跟番我地一個星期. d 壞習慣都冇咁好多. 但可惜最終都係要跟番佢阿媽呢

    回覆刪除