2009年7月13日 星期一

雪菜火鴨絲湯米 (附食譜)

男友平時夜返. 回來不是吃公仔麵便是外賣


很不健康呢 !!!


如果我抽到時間. 我都會盡量煮.
時煮成餐飯未必夠時間, 唯有煮d 簡單的粥粉麵飯
起碼好過吃公仔麵吧 !!


而呢個雪菜肉絲湯米. 我自己都覺得好好味呢 !!


睇下幾多料



鍾意落幾多就落幾多呢. 有成半隻燒鴨ga . 我拆咗骨. 啖啖肉呢 !
手撕鴨!!



《粥粉麵飯》         2-3 人


材料 :  


乾米粉     160g
燒鴨肉     120g
紅椒絲     1茶匙
雪菜         80g (略浸)
草菇         6粒
清雞湯     2杯
水             2.5杯


芡汁 :


水             3/4杯
生抽         2茶匙
糖             1茶匙
生粉         1茶匙


做法 :


1. 乾米粉用清水浸半小時, 放半鑊滾水內加1茶匙鹽煮熟, 取出, 瀝乾


2. 燒鴨肉及紅椒切絲 ;雪菜及草菇切碎


3. 把清雞湯及水與適量鹽煮滾, 放入米粉煮熱, 盛於湯碗內


4. 燒1湯匙油, 爆炒雪菜, 加草菇及芡汁煮滾, 再加燒鴨絲及紅椒絲拌勻


5. 把全部材料淋於米粉上即可


tips : 沖洗及略浸雪菜, 可減低其咸味 ; 切碎後, 再用糖及麻油各半茶匙拌勻備用


6 則留言:

  1. 你好有心機整呀~~~~你男友好幸福喎~~~

    回覆刪除
  2. 你男友真有食神.
    有個咁叻的廚神女友 !

    回覆刪除
  3. 我鍾意呀!明天就試試整這個

    回覆刪除
  4. 嘩~~~勁呀~~~咁我第時都要搵返個識煮野食ge~~哈哈

    回覆刪除