2009年7月19日 星期日

燕麥好立克慕絲餅 (附食譜)

同一天吃兩個蛋糕. 好彩都唔係剩番好多. HAHA


另一個是好立克蛋糕是用來送給同事Emily 的


校務署所有同事的蛋糕都由我包辦. 我又次次都整唔同味道


咁我先至可以整到咁多款咋. 不過就要班義氣同事幫我做白老鼠了 . 哈哈!!


咁啱前兩天媽媽俾咗幾包咩好立克營與美3合1 沖粉俾我
(仲要附麥片的,幾健康!!)


我就用咗兩包來做蛋糕.


打開個蛋糕盒已經聞到好大的好立克味道



同事食的時候. 話好似食緊早餐咁呢 !! hehe
男友前一晚見到我整. 都話好想食啊 !


真係要統計一下呢個背景. 我地究竟有幾多張相. 呵呵 !


《甜蜜蛋糕話咁易.2》 6吋


餅底 :


消化餅碎            70g
即食燕麥            1湯匙
溶牛油                38g

好立克慕絲 :


蛋白                    40g
砂糖                    22g (因為用3合1, 所以只下了12g糖)
淡忌廉                150g
好立克粉            50g
牛奶                    50g

魚膠溶液 :
魚膠粉         8g   +  凍水         40g


1. 先將消化餅碎, 即食燕麥, 溶牛油混合拌勻成餅底, 壓實於模中


2. 蛋白打至起泡 ; 分2-3次加入砂糖打勻. 打勻至企身蛋白漿, 備用


3. 淡忌廉用電動打蛋器打至軟身


4. 好立克粉加入牛奶, 拌勻至好立克粉完全溶掉的好立克奶


5. 倒入已打起淡忌廉中, 拌勻.


6. 加入魚膠液, 拌勻成好立克忌廉


7. 拌入蛋白漿, 拌勻成混合順滑好立克慕絲


8. 取出餅底, 倒入好立克慕絲, 輕敲以釋出好立克慕絲內的空氣, 放進雪柜冷藏2小時.取出加上裝飾即可


1 則留言:

  1. 有你每年既蛋糕 生日都增添了色彩 今日雖然忙左 但希望友誼仍在!^^ 呢個蛋糕既味道清得黎又好味!正!

    回覆刪除