2009年7月31日 星期五

軟心朱古力鮮奶球

呢個包包係ivy 教我整ga


可以話係兩款朱古力包的混合體.


以前ok 便利店有朱古力鮮奶球賣. 好好味的. 但而家冇lu


跟住ivy 請我食過一次. 我就已經叫佢同我一齊整


但隔咗好耐都未開始呢 !!


直至佢上麵包班. 學多咗一款流沙朱古力包. 我地就將佢地混合咗啦


但成個都朱古力. 食一個已經好漏呢 !


但我唔記得咗搣開黎影相tim



因為ivy 隻可可粉唔一樣. 所以整出黎比較淺色呢. 但朱古力味都ok ge


之後係聖安娜見到個朱古力毛毛虫包 .我相信個味應該係一樣的

又係鮮奶球嘅面+朱古力餡呢 !!


下次都要試下毛毛虫做型先


6 則留言: