2009年9月22日 星期二

威靈頓牛柳

16/9 第一次去工聯會示範班


當然預咗冇實習班咁好玩. 仲以為會好快上完


點知係勁有意外驚喜


原本以為只係教呢個酥皮焗牛柳


但阿sir 好好人教多我地一個配菜 ~ 忌廉薯


先用蒜茸牛油搽模. 再鋪上薯仔. 加調味. 一層層的整上去



最後放入焗爐. 咁就攪掂. 做法簡單. 但勁好味呀 !!




之後就教牛柳. 我唔知我兩個人係屋企再整的話
有冇得買細舊d .佢條牛柳勁大條


先煎一煎表面至約三成熟


跟住鋪上兩片火腿


再鋪雀肉或鵝肝


初初睇咗食譜好耐. 都唔知咩係雀肉. 原來係有得賣. 罐頭黎. 好似平時行超市都見過下咁呢 !



之後呢. 還要放上牛柳


卷成一條.


似唔似大肉腸 ??



之後阿sir 再示範搽酥皮. 搽搽下話d 牛油溶. 要放入雪柜雪一個鐘
我即刻忍唔住問我對面的女士......咁我地要幾點先放學呀. haha

但其實係另有一份預先整好ge !
搽好後再放上頭先的大肉腸


再放一塊酥皮上面. 壓實旁邊


成型便可放入焗爐了


還要搽上蛋漿啊!



整個課堂足足上咗兩個半鐘. 男友話我你呢90蚊又幾襟睇喎 !! haha
仲話點解要煮咁耐 ?
阿sir 教煲個汁都預備三日呀!

汁的材料 :


但我和對面的小姐的認為. 酥皮和牛扒汁都買現成的 .
這個菜就容易做多了. hehe


出爐了


頭尾是比較熟的. 中間就五成熟左右


呢一碟示範完之後俾咗我食呢. 每人都有一件ga
90蚊學費真係好抵呀 ! 我原本以為每人食一啖


點知係每人一件喎. 成份晚餐咁呀.  食完都飽飽了 . 正! !



教呢個班的師傅姓陳. 我覺得佢教得都幾好呀


但可惜工聯會的網頁係冇寫住邊個師傅教的........


第一次上示範班係累過上實習班. 因為好多notes 要寫. 基本上都唔係太跟原本個食譜
可能個個師傅做法都唔同做法la


1 則留言: