2009年9月26日 星期六

麵包超人做型~黑森林蛋糕+ 玻璃曲奇

9月19日. 好友兼同事carmen 生日


佢好鍾意麵包超人


已經叫咗我兩年整俾佢


但我不嬲裝飾都冇咩天份. 真係唔係好夠胆整


而且又嫌麻煩. haha


但最後都係嘗試下做俾佢la


係之前已經上網睇咗好多人地ge作品


又打電話問左幾個識做蛋糕的朋友指點. 尤其係貓豬
今次呢個方法都係佢教我ge


先睇下製成品. 都叫合格吧 !



初頭要用朱古力畫咗個外貌先. 跟住再好似填顏色咁唧cream


塊面ge 顏色. 用咗啡色. 黃色同紅色去溝


但個鼻我初初加咗都多紅色色素. 但溝極都係深粉紅law (好似士多啤梨雪糕咁)
點解我見人地溝到鮮紅色ga !!!


唔同有d 特別色素 ??

但好彩唧落去都唔太肉酸



但同番原本幅圖比較. 顏色就差好遠la. hehe


carmen 生日正日去咗我屋企渡過. 叫我同佢一齊整玻璃曲奇


我又未試過都好呀. 但可惜佢兩個只係整咗頭兩盤


就各自去咗睇雜誌同玩facebook la

剩下的當然是我執手尾la

出來效果真係幾靚ga . 但餅脆糖硬. 感覺真係幾怪呢 !



Friendship Forever !!
































牛油曲奇材料:


牛油


100g


糖粉


60g



1


低筋麵粉


200g


泡打粉


2g



2g


玻璃材料:


 


Fox's 果汁糖


 






































做法:


1.


牛油於室溫放軟後和糖及鹽徹底混合


2.


逐少加入雞蛋, 直至蛋汁完全混入牛油糊


3.


逐步篩入筋粉及泡打, 切拌攪勻


4.


以保鮮紙將麵糰包好, 放入雪櫃


5.


大約一小時後取出, 碌平


6.


 先用大餅模印出曲奇, 再用細餅模印中心位後取出中央的麵糰, 可作普通牛油曲奇, 或加回麵糰再放入雪櫃後重做步驟4 - 6


7.


 曲奇先放入預熱160度焗爐焗10分鐘至半熟


8.


 取出後於每一塊曲奇上放上一粒果汁糖在中央


9.


再焗10 – 15分鐘


10.


 出爐後要等曲奇完全涼透才可取出


10 則留言:

  1. 好似呀!! 好靚!!! 唔知第時會唔會有比卡超蛋糕呢????????? 嘩哈哈!!!!
    其實我係見過有的.不過唔係唧花.諗住下年生日party 時叫人地送.hehehehe...

    回覆刪除
  2. 個蛋糕真係好靚好靚好靚呀,收到呢個蛋糕真係好開心呀,呢個蛋糕唔止合格,仲要係好高分添,見到都唔捨得食呀,好多謝你呀碧碧
     

    回覆刪除
  3. 好正靚呀!睇到都流口水

    回覆刪除
  4. 好勁! 做型好靚!

    回覆刪除
  5. 個麵包超人蛋糕好靚呀~呢啲蛋糕真係要好有心機先整到~比我就唔得啦~

    回覆刪除
  6. cake & 餅餅都整很好靚ar!!

    回覆刪除
  7. 你都識整好多野呢 ~!
    勁勁勁

    回覆刪除
  8. 你好,我是路過的, 今個聖誕節都做了"薑餅人"和"玻璃曲奇",送給親朋好友, 有空的話大家交流下烘焙心得呀,謝謝!! By Yoyo~
    [版主回覆12/23/2009 08:56:00]好呀 ! thx

    回覆刪除