2009年9月5日 星期六

小丸子灰姑娘音樂劇

細個ge 時候. 已經鍾意小丸子啦 !!


鍾意佢夠傻. 夠懶. 同喜歡笑


直到現在. 這麼大個了. 我還是很喜歡她


一知道有這個音樂劇. 便很想去睇. 當時還剛和現在的男友一起不久


他連誰是小丸子都不太清楚呢. 叫他陪我去看是有點難為吧 !!


但他還是主動提出陪我去看. 去睇我鍾意ge 野. 謝謝你 !


原本應該係七月三號去睇的. 可惜因為豬流感而改期至昨天 (4/9 )
終於等到去睇啦 !! yeah!!



會場出面正想地有得賣小丸子的精品. 但好失望. 貨品是.......行貨了一點
我只買了一本相冊. 要60蚊. 雖然係貴dd. 但入到去基本上靠傻瓜機都影唔到相的.
買來留念也好



我自己都有影少少相ge . 但係十張裡就得呢張清楚. 哈哈 !!
還是安心的睇表演比較好吧 !


同大家分享一下本相冊呀 !
小丸子的同學們


全場最好笑的一定係野口 同永澤. 佢地首歌係我個腦裡面不斷啍起......


還有小丸子的家人啊. 他們有走下台跟大家親近d 呢 !


花輪同學都好受歡迎
(係王袓藍配音ga !! 呢晚都見到佢係座上睇表演. 休息時間勁多人叫佢影相呢 ! )


最後小丸子呢條裙係會著燈ga .我睇到的時候都忍不住" 嘩 !! " 咗一聲出黎 . hehe



完場的時候. 我地出番去有得同小丸子影相. 俾咗40蚊當做善事


自己的相機便比較暗了. 忘了開閃光燈呢 !!



講番之前係seven 換的那套小丸子點頭小文具. 我又點會錯過呢!!



但單靠自己去seven 買野. 真係冇可能換得咁多印花啊 !!
全靠當時男友每天返工都 差不多拎到 十個印花俾我


是每天十個印花!!!! 我先換得咁快咋 !


仲因為咁男友已經記得哂小丸子入面的角色啦! 哈哈 !



其他精品仲有過三關. 鐵罐和環保袋



書包是姑姐割愛給我的. 但我還欠黑板買唔到. 有冇人係讓愛呀 ?? hehe



2 則留言:

  1. 如果麵包超人都有呢d音樂劇就好lu~
    [版主回覆09/05/2009 23:41:00]我見thomas  那些都有ga . 可能麵包超人遲些都會有呢

    回覆刪除
  2. 碧碧:
    你有無諗過同你影相既小丸子係男人黎既?我睇完 張相有呢種感覺!哈
    [版主回覆09/06/2009 23:01:00]咁當然有la. 佢冇胸ga ma . haha 初初我想翹手影ga .但諗諗下都係費事. kaka

    回覆刪除