2009年9月7日 星期一

南乳醬烤鴨

細個的時候. 很喜歡吃嫲嫲做的這個南乳烤鴨


每次過節反去都有得食. 好多屋企人都知我鍾意. 會留隻脾俾我


還記得小時候係屋企(公屋)養鴨仔. 點知佢慢慢開始大隻. 媽媽話唔準再養. 跟住就拎咗去嫲嫲度 (係圍村) . 諗住平時過時過節都有得去探下佢. 都好過冇la


一次節日. 反到去已經吃飯了. 很開心的吃完個南乳烤鴨. 就諗住出去睇自己隻鴨仔
點知個籠空了.

問嫲嫲 : 鴨仔去了那 ?


她說 : 你剛吃了. 在你的肚子裡 !!


即刻喊到收唔到聲.......


後來. 嫲嫲年紀大了. 都沒有再整這個菜式. 難得元朗有間大排檔都整得好好味的.
有時屋企人食飯都會去食下


所以一見towngas 有呢個課程. .
就算見到日期係31/8 (應該係我忙到嘔準備開學的時間), 都忍不住報了名

半隻鴨份量. 是預先烚好了給我們的


把醃料拌勻. 便可塗於鴨身


照計應該要醃一小時的. 但因為課堂時間關係. 我們只能醃得半小時



之後便可入爐了 (出來效果都不錯. 但還是嫲嫲做的比較好吃)
或許佢地係炸. 而我地係焗. 所以始終都差一點吧 !


miss 斬好的作品


之後便教我們做一個鴨絲芒果米紙卷. 係隻鴨度分d肉出黎
加上其他配料  ( 個汁酸酸甜甜的. 很開胃美味)



再用這個越南春卷皮包住




便完成了. 這個是自己卷的. 個皮比較厚呢
可惜miss 整好的那個. 我都未影相. 便給人吃掉了........



最後還示範了一個糖水 ~ 腰果露
味道都幾香. 只是有少少奶味. 整個過程係炸腰果比較麻煩



5 則留言: