2009年9月23日 星期三

恤衫做型~榛子黑森林蛋糕

去番8月中 (14/8)


因為男朋友爸爸生日. 佢想我幫佢整一個蛋糕


但繼上次整咗個壽桃俾佢嫲嫲之後. 我怕再整普通的蛋糕會顯得失色


加上今年暑假我真係忙到七彩


所以諗住出去學. 又唔係貴好多. 至少唔駛洗野. haha


去咗尖沙咀呢間優廚坊. 因為佢一個人去學. 佢都會照教


但可能個阿sir 一人要教幾個. 所以有時都忽視咗


自已識整蛋糕. 那part 唔難. 係最多唔係太識忟cream係個角度(平時都係圓形蛋糕ma)


但我真係唔識點樣用糖糕黎做型


係我搓好咗等佢時. 個糖糕又吹到硬咗. 又要再搓過. 係咁重覆幾次


我d 手指風濕痛ga ma


最後阿sir 幫我整. 但都唔係整得太靚.......



旁邊鋪的是酥皮酥.
係蛋糕面加上金萡. 等佢覺得高貴d . 以掩飾個糖糕做型整得唔靚. 哈哈
(但加金萡只係加十蚊咋. 真係好抵呢!)


入面個餡. 係榛子醬加上朱古力大菜. 夠榛子味. 口感幾攪笑.
但自已都係鍾意車厘子加啫喱嘅口味多D



Uncle 開蛋糕盒時, 調轉咗.  一打開以為條呔係一條脷喎.........


真攪笑.


不過個做型攪到咁. 又冇得番轉頭. 其實都有d 唔開心ga.



雖然唔算整得好好. 但都希望你家人鍾意啦 !


5 則留言:

  1. 很好呢!最緊要是妳一番心意,還見到這那美,開心都趕不及啦!男朋友有無感謝妳心意呢

    回覆刪除
  2. 條呔都係糖膏??.....有d似火腿 上次個petpet咁激...e+諗定下年個蛋糕造型差唔多喇.

    回覆刪除
  3. haha, 我覺得件恤衫好似有 lace 邊咁 ..... 心意係最重要 ~~

    回覆刪除
  4. 幾好丫.心意麻... 開頭見到條利真係幾攪笑呢!  

    回覆刪除
  5. 今次整比阿爸....嘩 ! 全家都好捧場喔 !

    回覆刪除