2006年11月15日 星期三

啤梨BB為食記錄--有片為証

啤梨BB時的身型比一般貓少.可能是沒有貓媽媽餵奶嘅原固,當時的我又只是第一次湊貓B.我係用人類嬰兒奶粉餵大啤梨的.攪到佢可能營養不足吧!!所以比較細隻

開始戒奶時,寵物店D人又教我每餐只可比三十粒BB糧加奶浸淋餵佢.其實30粒係好少ga咋!大約一茶匙多d啦!!!所以次次開餐都攪到佢好似餓鬼投胎咁.

以前我係用個豉油碟做佢個糧兜.所以佢一聽到個碟放落地的聲音,佢就會9秒9咁衝過黎ga 啦!!

我仲成日咁樣作弄佢,但而家就唔得啦!因為改咗放長糧.佢啋我都傻呀!!

被作弄的啤梨,按圖去片

佢食野的時候是超緊張的.驚死人地搶番佢個兜,所以佢會有一隻手仔按住個碟,但自已又緊張到係度郁喎.攪到一路食一路行,好似超人飛咁樣
大家睇下段片,好好笑ga

最後,就係啤梨第一次自己飲水,因為平時我都係用針筒餵佢.那次是牠偷飲豆豆的水兜.那時的啤梨咁細隻.
真係個水兜都浸得死佢
按圖去片


 


1 則留言: