2006年11月22日 星期三

啫喱+湯丸

上星期六去行金魚街,原本諗住買水魚bb養.(以前係舊公司都養過,可惜舊公司有老鼠.被老鼠食咗我兩隻bb)
但後來見到另一款更細隻的龜.覺得超可愛.所以就買咗兩隻la(但我都唔知佢地係咩龜,因為間間鋪頭寫的名都唔同,如果你地知道.唔該話俾我聽呀)
跟住再去買一個小魚缸,價值$30,雖然細細個.但對於佢地的身型.應該都唔細la 卦.而且有蓋.防止啤梨同豆豆侵犯,之後還買多了一個浮枱同彩砂.牠們的新家就這樣佈置完畢
我的兩隻小龜龜.較大的一隻叫啫喱.細的叫湯丸

榮榮: 龜都要改名?
碧碧: 要呀! 親暱很多呢!!
榮榮: ......你喜歡吧!!!




打完成篇blog先發現第一幅圖個"啫"字見唔到.次次修圖都會有少少出錯,激死
攪到啫喱變咗阿喱....

5 則留言:

  1. 你屋企遲些會唔會變成動物園呢?

    回覆刪除
  2. 你屋企果d小動物都以食物改名喔,遲下再有寵物,又會改咩名呢?

    回覆刪除
  3. SIMON: 還在考慮買蛇啦!!或者想養多隻貓!! pat:如果再有寵物,蛇應該會叫蛋卷,貓就會睇佢嘅顏色改番類似的水果名稱

    回覆刪除
  4. haha! 又多兩隻咁得意既龜龜, 好好看住佢, 唔好比貓貓b搞到佢地ar! haha!

    回覆刪除
  5. 好得意......等佢大一d...
    帶返school,俾我地睇.......
     

    回覆刪除