2006年11月30日 星期四

減肥日---day 6

死啦!!第6天了.好似冇咩感覺咁,著衫都唔覺得鬆咗
但今朝上磅! 原來都輕咗兩磅(但我未去開big喎!唔知有冇關係,或者可以再輕少少) 但比預期中少law
唔通我食錯咗野.定還是係食得太多.
今天的早餐也是一樣.(開始有少少厭倦,要學下笨b媽媽咁改下煮法先得)
午餐亦是粟米+生菜沙律及焗黑椒雞扒
個雞扒係先焗熟,再淋上黑椒汁.但唔知係咪煮耐咗少少.攪到蒸發咗.淋上雞扒上面後,只得少少汁.全都是黑椒.好驚太辣


今晚同kayee提早一天慶祝生日.去了尖沙咀亞士厘道一間叫 ECF cafe度食飯
初初未齊人,叫了一碟小食,有雞翼,雞軟骨,炸雞同炸蠔,我食了一件炸蠔和炸雞.($48)
但其實整碟小食都冇咩味
之後每人叫了一個晚餐
我選擇了蠔+牛柳(那隻蠔係超腥),頭盤係煙鴨胸沙律及凍檸水走甜 (價值$98)
另外自己帶咗個西柚去,同paggie兩份食.但係人地間餐廳度搣西柚,都幾奇怪
呢間野D食物真係麻麻,我和我的朋友都說不會再來

沒有留言:

張貼留言