2006年11月14日 星期二

送給"女麻 女麻"的禮物---母子大壽桃

今個月對我來說真的非常不幸.
上星期叔公突然暈到,然後便走了.同日下午,媽咪又打電話來說麻麻患了肝癌.....
返了去探麻麻發現她的精神很差.吃不到東西,就算吃了少少,也會嘔番出來...大家都覺得她可能未必過到今個月了....
原本這個壽桃我係諗住在她生日時先學整來送給她的.但我怕可能趕不及
所以特地叫師傅開班給我.還要特地請了上午的假去學呢 !!!
麻麻見到都好開心.吃了一口小壽包


其實個大壽桃大部份都係師傅出手,所以先有咁靚.多謝佢幫我,等我可以送到個咁靚的壽桃俾麻麻.希望下次自己都可以整到咁好....
母子大壽桃

而所謂的母子大壽桃,其實就係個大包好似頭盔咁,蓋住d小壽包. d小壽包都係堂上做的.但我只係包得三粒,因為我包一粒.師傅便差不多包四粒.究竟係我慢定係師傅快呢??

      
其實原本前一晚自已在家已經整好一些小壽包.諗住上堂唔駛再整(因為我之前已經學過),但師傅話唔係好得喎!!要再整過.而且再整時發覺自己好多步驟都記錯了. 師傅便說我把所學的東西都還番哂俾佢...
當然這些小壽包都唔會浪費嘅,拎番學校,給了像蝗虫一樣的學生清掉 
咁呢d同堂上整那些,個樣又真係差好多嘅...D顏色攪到好似哈佬喂咁

希望麻麻身體健康,可以吃到我下一次煮的東西

2 則留言:

  1. 個壽包很靚, 一定可以再煮野食俾你麻麻的, 一定會的!

    回覆刪除
  2. 大個個壽包係自己整定係花墟買架?

    回覆刪除