2006年11月15日 星期三

垃圾

前排經過一輪狂記缺點之後,係圖書館食野已經少咗好多.不過有時都會見到一D糖紙.但總好過係M記紙袋.

但現在多了的居然是廁紙....每天總有幾舊係地下.你話我執唔執好呢.都唔知佢地抺過D咩黎.但嬸嬸每天都是放學才來清潔,我總不能望住舊紙巾成日,等佢係度篤眼篤鼻GA..

唉,唯有找D癈紙包住佢扔囉!!

但d死人頭真係好衰,我唔信個個都係唔小心跌咗唔知.一日幾舊喎!!仲要多數係上堂時間已經見到.又係d退修學生啦!!麻Q煩))))))

有時見到小食部d枱,佢地個個食完d垃圾就放係枱面,永冇話自己拎去扔.而家有萬個工人服侍你地呀!
真係離哂大譜.

如果學校實行亂扔垃圾收$1500罰款.我地就一定發達了,變百萬富翁一定冇難度
而圖書館亂扔垃圾只係收$15都夠我去上好幾堂烹飪班..

D垃圾人成日係度扔垃圾.好煩呀))))

咀咒: 有亂扔過垃圾的學生,出街一定俾人再罰千五,等佢地冇哂D零用錢.返屋企仲要俾阿媽鬧到扒地....
           或者踩屎都好喎!!haha


3 則留言:

  1. 好提議, 反正而家d學生比我們細個個陣仲無公德心, 罰錢係最好既, 等佢唱k, 買三, set頭.....哼! 碧碧! 我支持你ka!

    回覆刪除
  2. 依家D細路... 唉...

    回覆刪除
  3. 我諗我第一次上黎踩場, right? 你又唔知你學校d學生幾乖架啦... 其實學校都有責任去教導學生公德心問題. 同埋一定要正視囉. 否則風氣永遠係咁. 亂拋垃圾算好, 總好過"了"完d鼻屎整落d keyboard 或者其他地方啦 哈哈

    回覆刪除