2006年11月14日 星期二

抽水

個個都話我個blog只係寫啤梨,唔寫豆豆.偏心喎!!
其實我都唔想ga.咁豆豆成日都躲在窗廉後邊,又有咩好寫呢...
不過近日豆豆都多咗走出黎.而我發現佢仲多咗坐係電視機隔離.可能天氣涼咗.電視機隔離暖d卦
但係佢坐了入去.就是我抽水的時間了.因為平時都好少摸到佢.但呢個位好窄.佢自己要轉身都要稍為縮起才得,所以當佢扒係度時.更是縮到冇得縮.可以任摸唔嬲.haha
大家都黎摸下啦!呢個係抽水位黎ga!



1 則留言:

  1. oh... 我都想摸豆豆呀!! 你要同豆豆溝通多D ,開解下佢先會"SO"你麻. 佢要時間適應新環境啊..

    回覆刪除