2008年7月20日 星期日

B+C 生日飯~ Outback

B = 表弟麻甩B


C = 同事Cherry


佢地兩個都只係相差一日生日. 所以上年同今年都係一齊慶祝ga


今年我地去咗一間美式餐廳~  Outback Steakhouse
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15759


六個大人食咗五碟野. 而阿b 只係食咗好少. (只有薯條)

佢掛住玩都冇食到.



黑蜜糖麵包, 呢個係枱枱都有的. 超好味. 如果我自己都識整就好了



好好味的芝士薯條



烤蝦凱撒沙律~
第一次畢時覺得好好味. 但再畢時. d 汁可能係哂下面. 變咗有d 咸



愛麗絲坪 雞胸  ~ 呢個好鞋. 而且味道只是馬馬
(原來佢d 主菜都一定會有薯條和雜菜絲沙律跟的. 所以攪到我地勁多薯條law, 真係食都食唔哂)



豬肋骨~ 好鹹, 可以話係我食過咁多間餐廳. 最唔好味的一個



雞肉濶條麵~呢個個個都讚. 好好味呢!!!



食食下飯. 阿b 做咩冇端端嬲爆爆




之唔係俾表姐同榮榮一齊鬧 law
(今次佢番黎. 真係頑皮咗好多呀. 成日都發脾氣, 雖然好快冇事. 但都好唔乖)


原本我好想叫佢地個甜品試下ga .


不過大家都好飽了. 而且我仲整咗蛋糕...........
可惜切蛋糕時阿b 已經累到訓著咗la. 但我地覺得生日點都要影張合照ge .


所以..... 攪成咁. haha


壽星女仲抱住壽星仔 一齊影張相, 吹蠟燭


阿b 你係咪許緊願呀?? 哈哈


(同埋唔知點解每次阿b 見到車厘. 都好似飲醉咗咁. 不停地大笑和亂講野. 真係嘈死人la )



阿B 今次頑皮咗咁多. 但都慶幸D 姐姐冇捨棄佢. 仲個個都送生日禮物俾佢


多謝哂你們的心意. 阿B 未懂事. 就由我呢個表姐代講聲多謝


今日係阿B 生日. 希望佢快高長大. 聽聽話話


明天就係車厘生日. 祝埋你越來越靚. 同側生越來越好


Happy Birthday !!


沒有留言:

張貼留言