2008年7月3日 星期四

第八堂~ 炸

18/6 第八堂 : 炸蛋球 & 炸雞包


還記以前細個都好鍾意食炸飽ge .尤其炸咖喱牛肉包. 覺得好好味呢


不過有次食咗之後腸胃炎. 就唔敢再食了


先來睇睇炸蛋球. (雖然我唔知同沙翁有冇分別)
一開始先用一大舊牛油加奶煮. 之後還要加麵粉和糖. 再打埋一pat



之後阿sir 唧好一粒粒就炸. 炸ge 時候好得意. 原本沉底. 佢唔係慢慢升番上黎
而係一下子彈上面. 感覺好攪笑



炸好了



灑上糖 (味道好好呀. 好香蛋味. 雖然細細粒. 但食咗兩粒已經覺得好漏la )



呢一盤係阿sir整定咖喱包的餡,好香但不夠辣



但炸的時候. 阿sir 炸咗一盤就俾d 同學試下 . (我冇試. 因為都唔諗住係屋企整)


同埋可能有d 同學包得唔好. 一放入油便爆開了. d 咖喱汁流番出黎
攪到d 包好深色



都唔知係燶咗定係因為d 咖喱上咗色. (我見到都唔係太想食)



不過阿sir 照顧周到. 炸的包包每人得兩小個.

我地自己整的. 可以焗. 咁第二日就一樣有早餐食la. (炸包隔夜唔好食ma)
睇下幾靚!



8 則留言:

  1. 請將此消息廣傳,
    希望有人 / 團體出手相助,
    將貓兒救出!
    http://hk.myblog.yahoo.com/saikungcats/article?mid=462&suc=1
    美其名叫 "放生", 實質係"送死" !

    回覆刪除
  2. 好正!
    係燶左慘d
     

    回覆刪除
  3. Hi ! Nice to meet your blog !

    回覆刪除
  4. 好燶呀!!咁有冇食晒呀?

    [版主回覆07/05/2008 16:51:00]我好衰咁俾咗我媽咪湊的小朋友食呀
    因為小朋友咩都話好食. haha

    回覆刪除
  5. 我覺得係燶左而唔係咖哩色囉....

    回覆刪除

  6. 都係呢個最吸引, 好想食~

    回覆刪除
  7. 呢堂係我上得最嬲既一堂! 哼!!

    回覆刪除