2008年7月22日 星期二

綠茶芒果水晶餅 (附食譜)

今年做給阿b 和車厘的蛋糕


其實上年都整過. 原本想整俾paggie . 但後來覺得做得唔好 .唔想送俾人
第二日和同事lunch 食咗. 發覺味道都ok


所以今年再試做


點知今次......
個蛋糕底又焗得馬馬. 入面比較濕.
倒啫喱上面時. 個底包得唔好又漏哂,要再整
諗住把芒果切成心型裝飾la. 幾經辛苦. 搣到塊皮. 舊芒果又跌咗落地


攪到我差d 大叫咁滯呀!! (其實係已經叫咗)



不過切蛋糕時. 我覺得個蛋糕都係太濕la.
口感不是太好. 我和carmen 都只係食咗個啫喱面


但其他幾位同事和榮榮就好俾面咁食哂. 其實個味道都幾夾ga.
係我焗個蛋糕焗得唔好啫...唉~~



《餅房手記.3》


材料 :


綠茶蛋糕 ( 因為本書冇寫到呢個份量做幾大個蛋糕. 我用呢個心型焗就覺得細. )


如果做呢個咁大. 份量應該可以減半


蛋白          4隻
糖1            50g
蛋黃          4隻
糖2            20g
鮮奶          30g
綠茶粉      10g
溶牛油      50g
低筋粉      60g


1. 先加糖1打起蛋白至硬, 再用另一個兜加糖2入蛋黃打起


2. 蛋黃拌入打硬蛋白


3. 加綠茶粉入鮮奶,攪勻. 再加入蛋漿. 拌勻


4. 加入低筋粉(篩), 拌勻.  再加入溶牛油, 拌勻


5. 倒入模. 用180c 焗20分鐘


芒果水晶 :


芒果汁          20g
糖                  30g
魚膠粉          15g
水                  150g

1. 魚膠粉加入水坐溶, 再加入糖坐溶


2. 加芒果汁, 攪勻. 倒一半入綠茶蛋糕, 放入雪柜雪40分鐘


3. 放上芒果裝飾, 倒餘下入模, 放入雪柜雪40分鐘


(因為跌咗舊芒果落地. 我已經冇心機整la. 所以我係將全部啫喱倒哂係面就算)


1 則留言: