2011年7月21日 星期四

B+C 生日會2011

阿B 除咗一歲那年. 我們家同佢去KFC 慶祝. (當年仲未出齊牙仔. 只係有份咬雞骨)

之後每一年都係和我的同事Cherry 一齊慶祝.因為佢地生日日期只差一天.

話咁快. 同事Cherry 同阿B 已一同渡過了五個生日.

唔知呢個B+C 生日會還可以有幾多年.
始終阿B 會長大. 冇理由十幾歲仲同一班大人開生會. haha

今年我早上同阿B 去咗充氣嘉年華. 小朋友玩呢D 就最開心.

晚上我地約咗一齊去食韓燒. 佢算叻仔. 食咗好多野. 冇蝕錢呀. haha

由於同佢去咗玩. 冇時間整蛋糕啦 !

所以之前係團購訂咗個相片cake. $168 有兩磅. 好抵 !!



原本我地想重臨阿B 發DIN 勝地. Ruby Tuesday. 點知全香港的都full 哂. book 唔到
詳情可睇 http://hk.myblog.yahoo.com/pikpik-pigpig/article?mid=10348

今年兩個又笑咪咪咁影生日照. ^^


大合照 !! 不過呢餐食得有點趕. 可能係我遲到的關係. haha


最後. 再同兩位說聲生日快樂!!



1 則留言:

  1. 祝兩位壽星生日快樂!
    [版主回覆07/23/2011 00:39:00]謝謝

    回覆刪除