2011年7月21日 星期四

茄汁豆豉雞翼

話說之前阿媽俾咗一樽豆豉我. 我見到呢個食譜咪諗住試下law

去到要下豆豉時. 我先發覺同平時的豆豉係唔一樣ga



有汁ge.....打電話問阿媽. 佢話有d 薑係入面的. 但叫我照煮就可以la. 沒問題


出來效果又好好喎. 唔知係咪有少少薑係入面. 加埋茄汁好似酸薑咁ge味 !

阿媽問我係咪煮豆豉雞翼時. 我話係茄汁豆豉雞翼.
佢都忍不住說了一句 : 咁有型 !!  haha


材料 :

雞翼  12隻
黑豆豉    1湯匙
蒜茸        1湯匙
紅辣椒    2隻
蔥花        1湯匙

調味 :
番茄醬      2湯匙
米酒          1湯匙
糖              1湯匙
生抽          半湯匙

做法 :

1. 雞翼洗淨, 用胡椒粉.生抽. 糖鹽醃10分鐘. 調味調勻備用. 辣椒切丁

2.把雞翼煎至金黃 ( 原食譜係炸的)

3. 起油鍋, 放入黑豆豉. 蒜茸, 紅辣椒和蔥花炒香, 雞翼放入一起炒, 再淋上所有調味, 加少少水, 兜勻即成
(原食譜係下調味後, 放入蒸籠大火蒸12分鐘)

沒有留言:

張貼留言