2011年7月18日 星期一

粟米豆腐蒸肉餅

呢個餸其實係啱小朋友送飯.


不過我醃得唔夠味. 食時要再加豉油呢.


我自己就覺得幾好. 清清地. 又特別

但豆腐我只用了細盒的(孖裝的一半)


朋友又說我奇怪. 豆腐都可以整肉餅ge咩?

haha. 我仲有一個豆腐肉餅食譜. 等我遲d 再試整



清清地的一餐. 還有椰菜炒雞柳





參考自雀后


材料: $15豬肉碎、百福豆腐1盒(大)、雞蛋1隻和粟米半盒


醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉和麻油


做法: 用醃料和少少水醃豬肉碎30分鐘;


          豬肉碎加雞蛋1隻、百福豆腐1盒(大)和粟米半盒攪勻,


          落鑊蒸15分鐘!


沒有留言:

張貼留言