2011年7月6日 星期三

Honeymoon@沙巴 day 4 (激流)


今日要搬酒店la. ronald 建議我地可以一早執好行李.

上激流架旅遊車. 咁回程時就可以直接去nexus. 咁就可以慳番一程車錢啦 !!

(雖然最後係ronald 黎接咗我地去食野. haha)

黎朝. 佢又黎帶咗我地去食早餐.
呢間國民茶室. 之前都有雜誌介紹過. 但佢要坐的士先去到.










地址:Lot 5, 1 1/2 Mile, Jalan Tuaran, Sunny Garden
營業時間:6:30am-2pm
前往方法:市中心乘的士約$30



雜誌就介紹食星班撈面. 我地就要咗魚蛋. 鮮蝦同牛腩三人分



食完早餐就回酒店等旅遊巴黎接送啦 ! 同程的仲有一家應該係星加坡的人
著上救生衣同帽個樣都幾攪笑

同行的一家人還有個小妹妹. 坐於中間. 一到d 急流位. 佢就會說 : 不怕不怕 (國語)
咁細個小朋友一齊玩. 你話激得去邊. 不過都係一個新嘗試



去到中段. 會比我地下水游一陣.



我老公都不忘要嘆番支煙........





不過我居然係上咗艇之後. 先發現我唔記得咗搽防曬. 硬曬咗一個半鐘.
因為所有行李會係終點等我地.......就咁我變咗燒豬碧碧啦 !

係終點食咗一個簡單的lunch. 我地就跟咗ronald 去食甜品lu
呢d 鋪頭都係馬路旁. 自己真係唔識去


好大個呢. 呢個先係RM 4 . 雪得好凍好凍.正 !
但味道呢. 我就覺得上次係雙天那邊的檔仔做得比較濃味. 可能呢邊個椰青比較嫩. 冇咁甜. 但價錢亦平得多.
不過. 兩個都好味ge. 我仲外賣咗一個回酒店夜晚慢慢嘆



出發去nexus啦 ! ronald 就係度同我地道別啦! 多謝哂咁多日的照顧

間房好大呀 ! 又有個靚露台.


呢個景係房望出去ga. 真係好靚呀 !



仲有為我地而設的honeymoon 蛋糕


呢日我地決定唔玩啦. 周圍行下就算.
原本我以為我會住呢種屋仔型房. 但可能呢d 望唔到海ga .我又book 咗海景房
呢度係四間房黎


.


之後去行下沙灘. d 沙好幼. 好似踩係地毯咁 .
不過沙灘就比較大浪. 都有人游水ge
地下有好多好細的小沙球和洞. 相信係d 蟹仔做成
好多好細隻的蟹. 行得超快 .好似蜘蛛咁


之後睇日落. 個太陽真係跌得好快. 由房行到沙灘. 一路係咁跌. 好似跌咗落海咁
我地係跑住咁出去影相. haha.
超美 !!!!!


晚上. 我地去咗一間叫The king fisher 到食飯. 主要食d 咖喱類
呢度大概食咗百幾蚊港幣
我地原本都想食buffet .但我地行過入去. 覺得唔多野食. 但收費卻係rm98一個人.
所以我地食第二d 餐廳算lu





3 則留言:

  1. ronald好細心而且成程跟足 個激流係唔係一d都唔驚架 唔知個rate對幾多呢?我打算9月尾去沙巴, 唔知妳可唔可以比d資料我呢 thank
    [版主回覆07/07/2011 09:26:00]我去時就對2.61 左右. 但係香港對係2.73-2.8X . 所以去到那邊先對會比較抵. 如果你地訂酒店都可以找ronald book. 佢地公司有機會平d. 而且送機場來回接送 (如果住nexus 就抵la. 搭接駁巴士都成五十蚊一人) 沙巴確係一個好地方.  你要唔要旅遊書. 我可以借埋俾你呀 ronald 聯絡方法 : Ronald Choong : rken0527@yahoo.com tel : 0128283936

    回覆刪除
  2. thank you 如果我要旅遊書再問妳借
    [版主回覆07/07/2011 12:00:00]ok. 反正我都用完. 借俾人環保d 呀ma. hehe 留番d 錢食咗佢好過

    回覆刪除
  3. Good Trip!

    回覆刪除