2007年10月29日 星期一

趙先生, 生日快樂啊!! ~ 榛子薄脆朱古力蛋糕

又有好朋友生日啦!!


趙生.唔經唔覺都識咗你咁多年啦!!
好像每一年我們都有替大家慶祝生日呢!!

(不過我記得有一年你唔記得咗.雖然有補祝.但女人還是記仇的.haha)


點都好. 祝你生日快樂. 身體健康.

048h.gif


雖然昨晚和你食飯.你好像有點不舒服. 希望你快d 好la
等你好番d .我地再食過.


為你獻上
榛子薄脆朱古力蛋糕

CIMG4124.jpg


今個月要做七個蛋糕.這個是最後一個了.yeah!!



壽星仔. 你知道嗎?
雖然你話要朱古力味.但我都仲係睇咗幾日食譜.先諗到整呢個俾你呢!
016.gif image by PIKMANCHERRY


呢個蛋糕都頗為麻煩.可能我平時慣咗整d 簡單野

個蛋糕分咗三層.個底係杏仁蛋糕底.中間夾住榛子薄脆餡.最面便是朱古力慕絲


原本想學人整朱古力圍邊.但可能仲未好識調溫呢家野. d 朱古力等咗好耐都唔乾
好彩我有自知之命.一早買定d裝飾..唯有就咁圍住佢.個樣俾我想像中冇咁靚
希望下次可以整得靚d (我d裝飾技術真係馬馬)



不過送俾你時.個蛋糕抵擋不住兩個鐘的車程.已經有點崩塌了.希望你不介意吧!!


 


13 則留言:

  1. 生日快樂呀!!!
    有個甘正o既cake, 真係super happy birthday 啦!!!

    回覆刪除
  2. 我都好想食個生日蛋糕呀

    回覆刪除
  3. 近排好似好多人生日ar!
    [版主回覆10/30/2007 17:19:00]我今個月要整七個蛋糕呀!! 梗多LA

    回覆刪除
  4. 近來好多人生日!
    你個蛋糕真係好靚,比平時的特別!

    回覆刪除
  5. 好多謝妳呀!!!碧碧姐姐 多謝晒~~~~
    琴晚真係唔好意思呢!!因為腸胃問題,所以攪到........
    我一定會食晒個蛋糕的!!!多謝妳咁用心機整俾我食~~ 感謝~

    回覆刪除
  6. 好正呀 , 你好叻呀 !

    回覆刪除
  7. 咁慘呀!!! 最後我走左你還未圍到邊 真可憐~~~  唯有下次再努力 加油呀!!!!!

    回覆刪除
  8. Wooo...... 近期整了很多蛋糕喎 !!!!

    回覆刪除
  9. i like 榛子味.. 你的blog 既新background 很有新鮮感 ! good!

    回覆刪除
  10. 榛子味...正呀...我都好鐘意榛子嘅食物呢

    回覆刪除
  11. .......................

    回覆刪除

  12. 蛋糕女皇呀~~~~

    回覆刪除
  13. 我呢排抖吓~冇整蛋糕呀~~~~~
    睇吓你d作品都好~~~~哈哈~~

    回覆刪除