2007年10月14日 星期日

姑姐生日~紅豆慕思綠茶蛋糕 (附食譜)

今日係小玲姑姐生日


Happy Birthday 呀!! 靚女!! 青春常註呀!!


呢個蛋糕係昨天星期日己經送咗俾佢, 仲食埋ga la !!
呢個時間我諗應該消化咗了

toilet
 


姑姐話好味呀!!

紅豆味又夠. 不過我自已就覺得都大奶味!! 雖然又唔係好多忌廉. 但整的時候. d 奶味就係空氣中漂浮. 攪到我好辛苦 (我勁唔鍾意d 奶味) 嘔!!


不過紅豆綠茶實在係天作之合!!



《精巧甜品DIY .2》     8吋分量


材料:

日式罐裝紅豆                1罐
鮮忌廉                            250ml
水                                    120ml
牛奶                                50ml
糖                                    30g
魚膠粉                            20g
蛋白                                3隻


綠茶蛋糕底                    2片


做法:

1. 牛奶加糖煮滾, 待涼
2. 罐裝紅豆茸加入己放涼牛奶
3. 魚膠粉加水,隔熱水座溶
4. 再把魚膠溶液拌入紅豆茸中
5. 蛋白以打蛋機打至鬆發, 輕輕覆入紅豆醬中
6. 鮮忌廉以打蛋機打至八成鬆發,再輕輕拌入蛋白紅豆醬
7. 先取1 片綠茶海綿蛋糕鋪在餅模內, 倒入一半慕思材料.
8. 鋪上另一片蛋糕, 將其餘材料倒在海綿蛋糕上,刮平.
9. 冷藏4小時. 脫模即成.


 


9 則留言:

  1. 小豬碧碧,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “小豬碧碧” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=小豬碧碧

    回覆刪除
  2. 誰願放手?請幫幫大寶
    http://hk.myblog.yahoo.com/smm_chan/article?mid=1664&new=1

    回覆刪除
  3. 未食過. 隻兔仔好得意!!

    回覆刪除
  4. 好靚呀!!話係買嘅我都信

    回覆刪除
  5. 我好鍾意隻兔仔呀

    回覆刪除
  6. 我買咗罐裝紅豆都未整呢~~~

    回覆刪除
  7. 個公仔樣都OK呀!!!!!   ((比想像中好得多))

    回覆刪除