2007年10月24日 星期三

蘋果脆蛋糕 (附食譜)

這個蛋糕是給10月份生日的librarian

Birthday


平時都係整一些唔係太多步驟的凍餅. 今次見星期日得閒


所以整了這個有蛋糕底. 蘋果餡.和金寶麥片脆脆的蛋糕


雖然唔係難整.但就麻煩好多 (洗野都洗得多d )


樣子不漂亮.(其實係實而不華) 蘋果餡浮了上面.
但好好味.像吃蘋果批. 當然暖吃會更好 (我係第二日先食,冇放雪柜)
麥片脆脆還真的很脆.只是蛋糕比較軟身. 口感可再好d


CIMG3925.jpg


《貴族甜品》             8吋份量


材料


蘋果餡 :
牛油                               30g
加拿蘋果                       5個 (切粒)
黃糖                               3糖匙
肉桂粉                           半茶匙


1. 燒熱鑊,煮融牛油,加入蘋果、黃糖及肉桂粉炒勻, 離火, 待涼


麥片脆脆 :
牛油                               100g (未用前先放在冰箱)
麵粉                               100g
糖粉                               100g
麥片                               75g


1. 牛油加入麵粉中搓勻.加入糖粉及麥片拌勻


蛋糕 :
糖粉                              120g
牛油                              120g
麵粉                              120g
蛋                                  1隻
純味乳酪                      半杯 (我買不到.求其買了一隻芒果蘋果乳酪代替)
發粉                              半茶匙
梳打粉                          半茶匙


1. 牛油加糖粉打發至淡黃色及呈忌廉狀, 逐少加入蛋,續打至完全拌勻.梅花間中的加入己篩的粉類及乳酪,拌勻待用.


2.  將一半蛋糕糊倒進蛋糕盤中,再將一半蘋果餡放在上面,並灑上一半麥片脆脆.重複以上步驟一次,最上層一定要是麥片脆脆,放進已預熱180C 焗爐焗50-60分鐘即成.


Tips:
蛋糕很軟,取出時要小心


亦可伴雪糕同吃


 


7 則留言:

  1. Hi~你好嘛路過的,樣子看很像我好喜歡的曲奇餅遠處都聞到香好想吃一口

    回覆刪除
  2. 應該好似我前年生日個蛋糕咁好食...

    回覆刪除
  3. 都係個果句啦....個樣一般般 , 但係有一下我好記得 , 就係碧碧拎住個蛋糕入黎廚房找我 (當時我正在洗碗呀!!!)  我見到個蛋糕好似"皇冠"咁 勁靚

    回覆刪除
  4. 妳好有心機呀,次次都寫埋做法,咁會入腦多d架
    [版主回覆10/26/2007 22:49:00]因為下次想再整. 都知道要買咩材料呀ma 方便人又方便自己

    回覆刪除
  5. Christina 小魚仔2007年10月26日 上午9:30

    又有新作品呀 !!! 恭喜 !!!

    回覆刪除
  6. 又幾得意喎! 不過我只能夠整凍餅..........

    回覆刪除