2007年10月1日 星期一

貓草

話說呢盤貓草已經買咗番黎好耐ga la.但一直都冇種.原因係怕兩隻衰貓會整跌

隔咗好耐之後先拎咗去媽咪屋企種

呢d草的生長速度真係好快.一個星期就變到咁長.第一二天.d草生出來時頂起咗d泥.我媽咪就鬧錯咗兩兄弟.話佢地攪過盤草 (因為原本的泥是鋪平的)

當生得咁上下長.麻甩b 來了我媽媽家又走去

多災多難後.終於俾我搬番屋企

但很可惜.我的貓一條也沒有吃過 (剪碎了不吃.一條條也不吃)
這些相只係初初一放盤草係地下時聞咗幾野.之後佢地就冇再吼過la


咁又浪費咗二十幾蚊!!


9 則留言:

  1. 我都買過俾亞嘜, 不過佢完全唔知係嘜...聞兩聞...走貓...

    回覆刪除
  2.  我家多啦美又係咁也… 但係我買貓草公仔俾佢又玩 WOR …搞鬼也…

    回覆刪除
  3. 我文初君好都係唔食呀,我以後都唔買啦

    回覆刪除
  4. 一隻隻貓ga ja, 我肥腩都唔多食ga..

    回覆刪除
  5. 我隻小白都唔食

    回覆刪除
  6. 發現大部份貓都唔食!

    回覆刪除
  7. hello, 碧碧豬 我家的主子小白仔又係唔識食種的貓草, 但一包包果d 乾貓草佢聞左又會好high架 所以我之前又係晒左一盤呀~唉  

    回覆刪除
  8. 我以前都會買一盆盆貓草比花珠食架! 但佢兩三日至食幾條~~ 好快盆草就謝謝哋~~ 有次仲有惹咗好多飛飛添呀~~ 我衣家改咗喺自己屋企屋苑度拔幾條返公司比花珠食~~ 當然要清楚有冇施殺虫藥啦

    回覆刪除
  9. 俾貓貓食黎做咩?? 食左會點架?

    回覆刪除