2007年9月29日 星期六

花生醬慕絲蛋糕

原名應該係粒粒花生慕斯蛋糕 (係跟蛋糕話咁易.2 整的)

但我都係覺得花生醬蛋糕比較貼切,因為都下了不少花生醬GA.一打開個蛋糕盒就可聞到香味
不過就真係漏咗D . 愛好花生醬就會好鍾意.



呢個蛋糕係整俾九月份圖書館管理員生日會.. 不過唔知係咪收不到通知.原本4個同學生日,但就得兩個上咗黎
而之前一晚.我居然唔記得咗話要開生日會.十點幾就訓著咗沒有整蛋糕....
但到三點半責醒. 居然走去起身整.而在求其揭吓蛋糕書的情況下找到呢個蛋糕 (起碼我屋企可有齊材料)
整咗一個鐘.洗埋碗 4:30am 繼續訓......



唔知係咪個個都注重健康咗. 今次個蛋糕居然有點滯銷.平時像蝗虫一樣的學生.今次都唔係個個爭住食


或許是LUNCH 吃得太飽吧!!


12 則留言:

  1. 好有創意呀,花生醬蛋糕

    回覆刪除
  2. 而家本老闆娘既my doggie shop 正籌備整新一年月曆,如有99和喵喵靚相請send比我,詳情請睇我既 blog

    回覆刪除
  3. 哈哈... bowie本書真係俾你整得七七八八囉...

    回覆刪除
  4. 其實諗起都覺得有少少漏呀 不過又未試過喎 我諗食少少都無防嘅

    回覆刪除
  5. 真係估唔到連花生醬都可以整蛋糕, 掂呀

    回覆刪除
  6. 嘩, 你老頂老左咁多咁既 =.=

    回覆刪除
  7. 妳都真係幾得喎~半夜三更起身整蛋糕 ,有人行過廚房實俾妳嚇親~
    不過真係好犀利,一陣就整好個蛋糕,利害利害!!

    回覆刪除
  8. 3點幾整餅!? 我寧願買一個返去算lu~ 我都幾鍾意食花生, 琴晚花生當晚餐(同貓之男闘氣 )搞到成晚胃痛, 而且做yoga又掘親隻手, 勁酸痛... 好"火羅"

    回覆刪除
  9. 個樣好正!好平滑! 你真係好錫佢地,三點幾都整!我就一定眼訓死!

    回覆刪除
  10. 花生醬是我的至愛的, 不知道可否分享下個食譜呢 ?

    回覆刪除
  11. 嘩~~~ 做Librarian真係幸福呢!!! 有個老師對佢地咁好,三更半夜起身整個愛心蛋糕俾佢地!!!

    回覆刪除
  12. 係咪加左金粉?? 個面咁閃既?  
    [版主回覆11/03/2007 16:27:00]是倒汗水吧.haha

    回覆刪除