2007年9月19日 星期三

傳統蓮蓉月餅

又來非法工場la .在過去的星期六 又去了小魚仔 家一齊整月餅, 今次是傳統月餅呢!
原本諗住早點去早點整. 自己亦較了鬧鐘8:00起床.點知居然訓到成10點幾


最後食埋lunch .12點先開工.

不過今日我都只係要整16個啫. 諗住8個白蓮蓉. 8個紅棗茸

因為還有其他朋友仔一齊整.
佢地又係整好多la.但焗爐都係得一個.所以要排住隊咁入爐
攪攪下都攪到成六點. 我便要先走了. 因為應允了媽咪要去湊麻甩b 呢!!

而他們則繼續努力.聽聞最夜走的居然己經是夜晚一點了..

我特地買了一個靚靚盒
來送給男友的家人. 睇落真係好似係街買咁呢!

黎個近鏡先.有些黑色透出來的.便是紅棗茸了.
因為蓮蓉和餅皮差不多色.所以唔覺. 但紅棗茸黑色.所以便透哂出來了.
不過紅棗的味道.始終不是個個都接受呢!! (但我自己就好喜歡)

還有獨立包裝呢!! 這個是送給我的傲霜



我入面只係包咗半個咸蛋王.因為是迷你月餅ma .一個似乎是太多了. 我試咗味ga
即刻食脆卜卜. 真係好新鮮
. 放多一兩天回油. 就會好似平時食咁. 個皮淋淋地



現在真係好多人都識整月餅. 外面也有好多地方有得學
加上也可以買到漂亮的包裝盒
.個個送禮就更加多份心意

但唔知再係咁....過多幾年美x.恆x d 月餅會唔會滯銷呢??

這是我上年學完的製成品. 今年沒退步.一樣咁靚啊! (係度讚自己)
http://hk.myblog.yahoo.com/pikpik-pigpig/article?mid=144&fid=28

 

而今個星期六 .因為我honey

(我的好朋友) 話想要月餅. 所以又會自己再整多一次少少地咁啦!!

Honey!!你記得要買白兔燈籠給我啊!!


 


10 則留言:

  1. 唔好唔記得我個份呀~~

    回覆刪除
  2. 實在太好食啦!能夠食到你既月餅,真係覺得好幸運!

    回覆刪除
  3. 仲諗住你今年同我一樣...冇咩機會整月飯添 丫!!  下次有煮(野食)局, 一定要預我一份呀^^

    回覆刪除
  4. 上年我都有份學呢,不過之後無整過!呵呵! 但點解會有埋包裝袋呢?? 很有心思啊!

    回覆刪除
  5. 好正呀....可以教我整嗎?

    回覆刪除
  6. 餅店的月餅應該仲做得住嘅,因為始終仲有好多人唔識整或者懶得自己整月餅(例如我...)

    回覆刪除
  7. 好靚~我今日食左冰皮月餅~嘻嘻~~

    回覆刪除
  8. 嘩~~~我都好想食呀

    回覆刪除
  9. 咁又係,自己整,淨係個心意,已經夠.

    回覆刪除
  10. 自已識得做傳統月餅???有冇好似啲整餅師傅咁大大力撻啲麵粉架

    回覆刪除