2007年9月4日 星期二

天鵝芭芙 + 非洲戀人

九月一號 .開學la .好彩呢日係星期六. 我仲有兩日時間執圖書館. 因為頭兩天學生都係返半日咋!!

今次約咗carmen 下午去怪師傅度學野. 佢話好想學隻天鵝喎!!
自己又未試過整芭芙.咪一齊玩吓囉!!

不過,因為掛住執執執.

攪到好遲先放工. 食唔切lunch. 一路學一路餓.真係肚餓到呢.....

呢隻鵝
應該都算似卦. 不過我只係整咗其中三隻.(total 我唧咗6個puff) 其他就原個puff拎番屋企
因為我回家路途遙遠.如果隻隻都變哂天鵝. 番到屋企應該就全部變哂燒鵝斬件

味道一定要加埋cream 先好味.就咁食會咸咸地

而曲奇原本係白之戀人.

但我唔食白朱古力ma .所以將個餡變咗做黑朱古力.所以咪變咗
非洲戀人囉!!

呢日第一次見sweetcat呀! 仲醒咗隻鵝佢嘆下添 ! !
發覺原來我地都幾多野講噃!! 呵呵!


6 則留言:

  1. 隻天鵝好靚呀!! 有d 唔明: 咩叫原個puff 拎返屋企? 本身係點架??

    回覆刪除
  2. 天鵝puff好靚呀..唔知會唔會好難整呢

    回覆刪除
  3. 非洲天鵝個名好好笑...

    回覆刪除
  4. 非洲戀人...第一次聽

    回覆刪除
  5. 非洲戀人...又幾貼切喎..

    回覆刪除
  6. 嘩 ! Swan Lake 

    回覆刪除