2007年9月16日 星期日

一起做冰皮月餅

上星期日(9月9日)  和小魚仔 及她的朋友一起整冰皮月餅. 多d 人整可以整多d 味
因為d 餡都幾貴ga .自己一個實整唔到咁多口味 .我自己上年就都有浪費到d 餡料

原本我都諗住早少少寫呢篇blog .因為都過咗成個禮拜. 但諗諗吓不如等小魚仔寫哂先la.咁我就可以抄了.hehe. 所以有d 相係係佢個blog 度copy過黎ga

唔好講咁多.先來一張我認為都幾震撼ge 圖片


係咪覺得好靚呢?? 因為有好多顏色. 我地四個人由朝早10點整到下午3點幾足足整咗187個迷你冰皮月餅.
不過我只係要16個啫!! 其他的咪大家一齊整囉!!因為佢地要送俾朋友ma

呢一張.覺唔覺得似一張砌圖


因為我們分工合作.所以會整得快d .有人負責搓皮.有人負責量餡.

跟住大家一齊包. 都幾開心ga

不同的顏色冰皮代表著不同的味道
雖然個皮係加咗香油.但其實味道主要都係個餡. 只係取其顏色啫

click 個月餅名稱就可到小魚仔的blog 度找到食譜(真係懶到呀!! 哈哈哈

)

白豆蓉紅豆粒綠茶冰皮月餅 

(中間隻麻茸餡幾好味.不過比較軟身.較難包.所以唔係個個月餅都有ga.)

綠豆蓉芒果粒冰皮月餅
Mango
(我自己那些就冇夾芒果粒,因為怕快變壞)


 
Latte 麥提沙咖啡冰皮月餅
(愛飲咖啡的我好鍾意呢個味.但男友就話甜咗D 喎!)


紅棗蓉士多啤梨冰皮月餅
strawberry15.gif
(咁多種最鍾意呢個.紅棗餡好正.係二德惠買.多謝貓豬好介紹.我又寫埋你啦!!
哈哈!! 掛住你ma
)



栗子蓉栗子粒芒果冰皮月餅
(我地加咗栗子粒ga .但隻栗子茸隻味唔算突出)



蕃薯芝麻冰皮月餅 (最不好吃就是這個了.又唔係好似蕃薯味.而且個味怪怪的)



而家整冰皮月餅真係好方便.出面各式各樣的餡料都有
榴槤味. 玉米馬蹄餡. 抺茶.咖啡.紅豆味......應有盡有
至於冰皮粉每家鋪頭所買的都不一樣.但都大同小異

所以係屋企整.真係絶冇難度呢!!
而且連d 月餅盒都靚到死死吓!! 真係個個屋企都可以變做月餅工場ga

但今次真係好多謝小魚仔.
事前做了這麼多工夫.我次次都係冇幫手.真係失禮.

而今個星期六 (即係昨天 15/9我地仲一齊整了傳統月餅)

過兩天再話俾大家聽. 新鮮月餅真係好好味呀!


 

23 則留言:

  1. 嘩...你越來越勁呀!

    回覆刪除
  2. 真係好震撼,仲有藝術品的感覺,食也是一門藝術!

    回覆刪除
  3. 用預拌粉架??我整個冰皮自己擄粉...唔太好食...

    回覆刪除
  4. 好勁呀!! 見到都飽晒!! 你地好犀利呀!!!

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2007年9月16日 晚上11:54

    You guys made soooooo many moon cakes and they're so colourful!

    回覆刪除
  6. 真是開心, 一起整月餅, 下年如果可以的話, 可否 JOIN埋我呢 ?

    回覆刪除
  7. 真係好多月餅..... 如果計埋一路整一路試食(偷食)個d,會唔會有200個呢

    回覆刪除
  8. 嘩~~~~~~好厲害呀....場面簡直令人震驚.....咁多款月餅....見到都流口水..你地仲會唔會再整呀?我又想join 埋你地一齊整...可以嗎??

    回覆刪除
  9. 真係整得好鬼屎靚呀....睇見都想食呀...厲害厲害!!

    回覆刪除
  10. 唔該..........因為看來很好吃, 所以...........請問..........可不可以定月餅? 如果可以我有專人到來取餅, 他名叫"豬男"(in chinese)

    回覆刪除
  11. 好靚好專業 ,平均要幾$整一個

    回覆刪除
  12. 多謝妳了 "碧雯", 在下只是講下笑!! 不過閣下的制作真是了不起. 勁!!

    回覆刪除
  13. 你不整 d 俾我食 ??

    回覆刪除
  14. 好好好勁呀,幾個鐘就整到咁多個

    回覆刪除
  15. 勁呀,勁呀,好靚呀!

    回覆刪除
  16. 我呢個星期六又整啦.......哈哈, 停不了的製餅工場!!!

    回覆刪除
  17. 好靚呀,而且有好多款TIM呀~

    回覆刪除
  18. 非法工場生產呀!我要舉報你呀....你快d用月餅收買我啦!

    回覆刪除
  19. 嘩,真係好靚呀~~ 相比我做的, 真的自愧不如...

    回覆刪除
  20. 你..... 實在..... 太變態了!!!  you're so crazy!!!  究竟有咩你係唔識整架!! 張相實在太震撼了!!! ....... 睇到我流晒口水呢!!!!

    回覆刪除
  21. 你... 你.... 你實在太變態了!!! 究竟有咩你係唔識整架!!! 張相實在太震撼了!!! 睇到我流晒口水呢!!

    回覆刪除
  22. 想問一問你要落幾多滴香油呢? =)
    [版主回覆09/16/2010 15:19:00]主要都是取其顏色. 可以先下一至兩滴. 唔夠先再加

    回覆刪除