2007年9月12日 星期三

美都餐室


上星期六 (9月8號) 同小魚仔去咗油麻地的美都餐室食野


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=2310



因為我地之後的行程係去上海街買月餅盒和餡料


而我雖然學咗蛋糕咁耐.二德惠個名就聽過好多次.但我次次都找不到
極其量都只係工展會度見過攤位


今次小魚仔就可以帶我去了


呢間冰室大家應該好熟la.咁多年歷史.而且d 報紙雜誌又不時報導一下
佢地下比較熱.因為d 門打開哂.但二樓冷氣就非常強勁啦!

我飲埋杯菠蘿冰. 直頭有d 凍添
(佢地個個都飲紅豆冰.但就話奶味好重,所以我都唔敢試)



連埋小魚仔的同事共五個女仔. 我地叫咗兩碟飯麵和一些三文治一齊食


其實個公司三文治

都幾好味.但就唔知點解整到咁醜樣.入面有咸牛肉ga.平時比較少食到會夾係公司治度

西多士 蛋味好香.但中間就冇夾花生醬. (但我鍾意夾花生醬多d..) 同埋佢話係煎唔係炸的

奶醬多
toast
我冇食到. 因為都有奶 .haha



重有呢個馳名焗排骨飯同豬扒燴意粉


的確.個排骨飯都幾好食ge (枱枱都有人叫)



唔好以為d 舊餐廳伙計冇記性.因為有兩杯紅豆冰較遲來.我們只是想問一下

個女侍應便話黎緊ga la.你們要咗xxxxxxxx咁多樣野呀ma (全中)

不過其實都比一般茶餐廳貴少少. 因為以上的食物.每個女仔就夾咗60蚊.
但都ok ge .而上海街有間得如酒樓.我行過見到都好好好好舊下

但我真係好想入去食吓
.唔知入面係咩樣ge呢??


9 則留言:

  1. 呢間仲好多時拍戲架 真係幾貴喎

    回覆刪除
  2. 去過1次.....沒特別......沒下次 太舊.....地板 dirty

    回覆刪除
  3. 個時係油麻地幫人補習,成日都食ga!好鬼懷舊的感覺.唔錯!

    回覆刪除
  4. 見到你的留意, 好開心!!! 另外本來"美都"那天我都有份一齊食架!!!!

    回覆刪除
  5. 我都去過,不過好似普通囉!

    回覆刪除
  6. 依間我時時幫襯架~ 不過次次都係食焗骨飯OR焗蝦飯

    回覆刪除
  7.  好懷舊呢~~ 見到皇子添既留言:佢趕客呀!地板好污糟~我怕怕!

    回覆刪除