2007年9月10日 星期一

雜果杏仁豆腐 (附食譜)

間中都會想食杏仁豆腐. 不過唔知係咪因為佢個樣白色. 我成日又會覺得佢好大奶味

MILK
每次都會細細口試一啖先. 始終每次食的都不一定對口味

試過一次去食上海野. 見到有杏仁豆腐便以為係一粒粒呢d

點知來到的是一客豆腐花樣的杏仁豆腐.
(我個人有個不好的脾氣.就係想食一樣野而來到的又唔係心想那樣.便會發脾氣
.)
最終那一次,我叫個侍應拎走佢

今次自己整.其實落得好少奶,明明整時好想食.到整完就只係食咗一小杯(其實只係一兩啖)
味道都ok .不過口感似乎還削了一點.

同埋都幾快凝固, 做的時候要快手一點
原本諗住應該再早一個星期整的.點知買哂材料番屋企.先發現支香油過咗期.而且連附近的兩間超市都冇得賣.唯有放棄.直至ivy 幫我買到.我先可以整la


《100中式甜品》

材料:
大菜                          10 g
淡奶                          4湯匙
杏仁油                      1/4茶匙
水                              3.5杯
糖                              100 g
罐裝雜果                  1罐 (中) (但當然買大罐抵D 啦!! 哈哈
)

做法:
1. 大菜剪碎, 洗淨, 用水浸軟
2. 燒滾水, 加入大菜煮至溶化, 下糖及淡奶拌勻, 離火待涼, 加入杏仁油拌勻, 盛入盤內, 
     放入冰箱下格冷藏至凝固成杏仁豆腐
3. 將杏仁豆腐切成小粒, 拌入雜果和少許糖水 (原罐內), 即可享用

Tips:
用慢火煮溶大菜, 能避免水分過度蒸發,影響口感


12 則留言:

  1. 嘩!最喜歡的杏仁豆腐 喂.....你日日煮新野 ??

    回覆刪除
  2. 咁可以擺幾耐呢? 可唔可以留番d豆腐第日再加雜果食呢? 同埋呢個份量for幾多人? (  too many questions, sorry....)

    回覆刪除
  3. 好似以前的家政書都有教!! 我仲記得張相係點呢!哈哈!

    回覆刪除
  4. wa~~睇唔出您原來係惡人

    回覆刪除
  5. 個杯好靚,顏色好繽紛,haha,可以叫繽紛樂!!!

    回覆刪除
  6. 未食都覺得好美觀呀

    回覆刪除
  7. Christina 小魚仔2007年9月11日 下午3:55

    個杯好靚   ~~~ 杏仁豆腐  ~~~

    回覆刪除
  8. 唔該, 一杯 杏仁豆腐

    回覆刪除

  9.    個賣相好靚呀!不過我自己都唔食大菜架

    回覆刪除
  10. 會唔會整返黎試架??我都唔好奶,但個樣好正咁喎

    回覆刪除
  11. 美食大賽, 第二組 - 中式甜品開始接受報名啦 (這個比賽係只係玩下, 靠買相, 唔係靠味道, 唔世咁認真0架!!)

    今次比賽獎品 - 瑞士朱古力啦
    每人2個甜品, 例如: 紅豆沙, 綠豆沙, 湯圓, 豆沙餅, 杏仁茶, 杏仁豆腐, 紅棗茶(甜個隻)...等等.  蛋糕唔算中式架 (除左壽包)!!
    截止報名係 5/22 號.  快D報名啦
    [版主回覆05/19/2008 09:08:00]我可唔可以就咁用呢個報名呀?

    回覆刪除
  12. OF COURSE, YOU CAN ADD 1 MORE IF YOU LIKE

    回覆刪除