2007年9月2日 星期日

美式朱古力曲奇(附食譜) ~舊作

還記得呢款曲奇係上年有個同事叫我教佢整的. 佢話想要d 有朱古力粒嘅曲奇!

chocolate!!
而呢一款簡直係我的至愛,勁濃朱古力味.Chocolate( 睇佢黑成咁就知)

一齊整完.佢拎咗一大半左右.剩下的我就留香慢慢嘆la !!
candy
不過都好耐冇整過了.找天再嘆一下先!

唔難整ga.你地都試下呀!
chocolate


《貴族甜品》

材料:

入爐朱古力粒                 150g
麵粉                                  120g
無鹽牛油                          60g
糖粉                                  40g
黃糖                                  50g
可可粉                              10g
蛋                                       1隻
雲呢拿香油                     半茶匙
梳打粉                              半茶匙
鹽                                       1/8茶匙

準備:

預熱焗爐至190C
己墊牛油紙的焗盤
牛油置室溫軟化
麵粉,可可粉,梳打粉及鹽同篩

做法:

1.牛油、黃糖及糖粉攪拌至白色及厚身
2.加入蛋後再次攪拌至完全混合
3.拌入雲呢拿香油後再加入己篩的粉類,最後加入朱古力粒
4.用湯匙將粉糰分置於焗盤上,每個距離1吋左右.(約可做16個)
5.放進焗爐焗15分鐘,微涼後移離焗盤,放於架上待涼即成

Tips:
曲奇出爐後仍然軟身,須待涼後才會外脆內軟!

 


7 則留言:

  1. 好朱古力呀.. 好正呀

    回覆刪除
  2. 朱古力都已經好味ga la,仲要有埋曲奇,正呀!

    回覆刪除
  3. 襯埋個盆...真係一絕呀

    回覆刪除
  4. 我都好鍾意食朱古力cookie架~ 不過好多時都係整唧花cookie

    回覆刪除
  5. 我都有整過呀, 不過好似冇咁靚, 我要去貓豬度補堂~

    回覆刪除
  6. 我陣間試下整先^^

    回覆刪除