2007年9月20日 星期四

潮式月餅

我上年真係學咗好多款月餅. 冰皮.傳統.水晶 仲有潮式月餅
但唔知點解之前學的時候我居然一張相都冇影到喎!!

一年之後.終於實習了

論盡的我. 見到怪師傅個網頁寫住話係焗的. 但自己個食譜卻是炸的
而上年上堂的情況我卻是什麼印象也沒有. 只記得要篤一下個頂
咁究竟我學的時候.係炸的還是焗的????

真係白痴到無人有!!



我今次是焗的. 餡料則是用二德惠的芋茸
出來的效果其實都OK !! 新鮮熱辣時真係幾好味
不過好明顯一年後先實習. 又冇記性 .再搓個皮的效果不算很好 .
個皮比較.但好彩入口都鬆化

睇下幾厚. 簡直係夜用裝!!  嘩哈哈!!






請了兩個給小魚仔 .佢都話OK 好味
但媽咪卻說不好吃. 一來佢以為係新鮮芋茸. 我卻買現成的.
二來是炸的和焗的.還是炸的比較脆吧!!

不過我真係唔想開鑊油.好多要炸的食物.我學完都沒試過實習呢!!
唯一一次就是蘿蔔絲酥餅了

希望下次多點時間和心機自己煮芋頭茸.再做給媽咪吃吧!


10 則留言:

  1. Hi 我係Wing, 記得我嗎? 上年 同你一齊學老婆餅呢. 其實你已經整得好好, 一年之後實習都整得幾靚, 我都係 怪師傅度學, 但學完冇立刻實習, 上年自已整的時候, 好似完全忘記整過步驟, 炸起後個餅好硬及厚. 我好耐都冇去怪師傅度學, 差不多一年, 而家好少整食, 一個月開爐兩次左右, 好鬼懶惰, 好似自已開個Blog, 但又唔去update. 我好開心見到你個blog, 我每日都會睇, 同埋會參考你的食譜, 尤其是 煮飯仔  , 諗唔到煮乜就會參考你的, 真係講聲Thank You!

    回覆刪除
  2. 不知道我可否要一件呢 ? 

    回覆刪除
  3. 哈哈!夜用裝....笑死了.

    回覆刪除
  4. hahahahahaha!我都係睇到夜用裝個度,你咁勁ge,咁都俾你唸度,好好想像!

    回覆刪除
  5. 個樣好漏呀......記得n年前個男朋友係潮州人,佢亞媽送一盒俾我,好好味呀!不過唔記得係where出品law.

    回覆刪除
  6. 個皮都唔萛好厚啫, 我覺得太薄好似淨係得D餡咁, 反而冇咁好食喎.

    回覆刪除
  7. 月餅都識得做~~好叻呀你!!!

    回覆刪除
  8. 都OK!好過我啊!我一定會買,我不懂煮食。

    回覆刪除
  9. 夜用裝! 笑死人咩 咁要做超長形先得

    回覆刪除
  10. Hello!我係Irene個朋友,我今日都整咗芋頭酥係焗既,效果唔錯,我以前都學過潮式月餅,但係要炸已沒有興趣整啦!

    回覆刪除