2007年9月29日 星期六

大耳B


會員通訊~~V.7


上星期麻甩b 又過咗黎我家la. 不過原本佢應該係番我媽咪屋企訓的

但我媽咪話佢俾蚊蚊咬耳仔 (傾咩密計呀??) 攪到隻耳腫咗.
成隻米奇老鼠

咁喎! 實在忍不住抱了過來給我看看

一見到真係嘩嘩聲!! 隻蚊有冇咁惡毒呀??
點解隻耳可以大咗咁多??

先來一張正面. 大家留意他的右耳
(已經彈咗出黎)

再來一張側面. 真係又紅又腫呀!!

還有後面 (攪咩呢個表姐影咁多呢d 無聊相,又唔係犯人,影咁多面做咩??)
對比更清楚


迪迪尼要唔要請下佢做代言人?? 唔扮米奇老鼠. 小飛象行不行???


12 則留言:

  1. 好一隻大毒蚊呀))))))))

    回覆刪除
  2. 小朋友對大門牙好得意

    回覆刪除
  3. 隻蚊真係幾毒下!咬到佢隻耳咁大!好慘呀!

    回覆刪除
  4. 原居地有很多流浪狗,真的不想把他放回街上。 大比急尋家~時間無多了 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!tQ1fnnmBHRoewGD8X3.d5Q--/article?mid=1342&prev=-1&next=1316

    回覆刪除
  5. 很可憐! 表姐妳怎樣攪呀? 仲要笑佢!!

    回覆刪除
  6. 米奇老鼠,好可愛呀

    回覆刪除
  7. 陰公law,咬成咁

    回覆刪除
  8. wa!!!!!!响邊區???? 有蚊皇, 好得人驚

    回覆刪除
  9. 我第一次見阿B呢個樣,覺得佢有d似阿Tom呀

    回覆刪除