2007年9月26日 星期三

我家啤梨三歲了!!

我家的小啤梨. 在今年九月三歲了!!
由於三年前佢係係樓下垃圾房度執ga . 那時佢仲未開眼. 所以不能明確她究竟在那天才是正日

唯有等我同榮榮在九月是但選一天. 幫佢慶祝

睇下我買咗幾多野俾佢
有罐罐. 零食.貓草和新頸繩. (每年生日都會買一條新的. 今年是紫色.姣到震)


Happy Birthday to 啤梨 (影張相留念吓先)

啤梨 : yeah !! 有野食!! 又有新頸繩, 正!!!

還有一個新玩具.好彩啤梨都有玩!! 因為成七十蚊ga

不過係同一晚. 係個玩具上的毛毛棒. 已經甩咗.......(即係爛咗)

雖然我家啤梨對外人好惡死.但係我同榮榮面前佢都係小朋友. 永遠都愛伏係我地度訓覺,仲會" lam "下我隻腳指....hehe

而且咁辛苦湊大. 邊捨得唔鍚佢呀!!

 


20 則留言:

  1. haha!佢真係用心良苦,冇哂你D $$,一晚到刻都係到玩新禮物!WAH!

    回覆刪除
  2. Happy Birthday, 啤梨 ! 有無啤梨身型

    回覆刪除
  3. 貓地發達la, 有咁多禮物

    回覆刪除
  4. 啤梨開心到陣啦~左聞右聞~
    依家d玩具設計就好,但又好唔耐用,同埋d貓好快玩厭~

    回覆刪除
  5. 嘩~真係好多GIFT呀

    回覆刪除
  6. 哇,virgo喔!! 生日快樂了, 啤梨

    回覆刪除
  7. 好多禮物!能夠吃光嗎?不要吃太多,否則就好像旺旺拉肚子。

    回覆刪除
  8. 啤梨 HAPPY BIRTHDAY 也!! 又大一歲啦…要乖乖…

    回覆刪除
  9. 真係替你開心呀, 可以執到隻咁靚靚既貓貓, 祝啤梨年年生日快樂, 日日身體健康

    回覆刪除
  10. 我都買過黃色果包嘢俾嘜豬...不過佢唔多hou...結果送咗俾第2隻貓. 祝 花貓啤梨...肥肥花花

    回覆刪除
  11. http://hk.myblog.yahoo.com/destiny-cat/article?mid=843 黄驚仔的求助!

    回覆刪除
  12. Christina 小魚仔2007年9月29日 上午9:31

    碧碧 , 你倆個買左好多禮物比啤梨喎 !!! 發達Lu

    回覆刪除
  13. 遲來的祝福, 但今日都仲係九月, 來得及. Happy birthday

    回覆刪除
  14. 生日快樂! Sorry 借少少地方 : 大比 : 每個人都說我乖 , 但為什麼下星期便要送我回街上 ? ( 超急尋家 ! Deadline : 10 月 5 日 http://hk.myblog.yahoo.com/rheavv/article?mid=3273&new=1 )

    回覆刪除
  15. 啤梨大個女要生性,乖乖地,唔好嚇人喇! 哈哈!

    回覆刪除