2007年9月21日 星期五

開心歡聚 hut hut hut

九月十八號我地提前咗一日為carmen 慶祝生日

之前諗過好幾間飯店. 但最後有三個贊成去pizza hut.當中包括我.因為好想試下個大蝦pizza

我地叫咗個4人餐. 個大批真係好大個
. 差點影唔哂
味道都ok 的.好像有點瓜子定杏仁的物體係面. 幾特別.  醬汁則是沙律醬
但好漏.我食一件居然就已經停咗手
(平時起碼兩件ga ma)

除套餐外還另叫咗兩碟雞翼和蒜茸包. 但我地得六個女仔咋.係咪好大食呢!!
不過最終都有數隻雞翼和一件pizza俾我打包咗


好耐冇堂食過pizza hut 啦!! 我覺得好好味呀!! 真係好鬼滿足.
Pizza 仲要同你地一齊呢!!
而且我地幾個又係係度傾d 無聊野 笑到牙 "較" 都痛埋. 我真係驚有一次會笑到甩咗呀!!

我覺得我地咁開心.係因為我地個個都咁無聊同埋好好想像力囉!!! 哈哈哈!!

呢張合照在場人士諗番起的話 .又會係一個笑話la .
(都唔知個侍應係咪想玩我!!佢想我個頭點呀?)



很喜歡菠蘿油王子裡的阿輝. 當佢話自己係hut hut hut 度工作.而且仲肯搣條蟹柳俾麥兜.
我次次諗起都會笑. 同埋覺得阿輝好可愛 ...


15 則留言:

  1. 中 秋 節 快 樂   A

    回覆刪除
  2. 個日影相真係好攪笑呀,haha
    不過真係好多謝你地呀,好開心呢

    回覆刪除
  3. 碧碧朋友carmen : 生日快樂!! 我上個 月都有去pizza hut,不過係食lunch..我覺我幾拭食..比起夜晚. 之前有個帶子批,我想試都未試就到而家呢個大蝦批了. hehe! 我覺得pizza hut 唔係成日可以食的,食完一次要隔一排先再食.因為次次食完都熱氣同埋滯.haha!  (搏命食).

    回覆刪除
  4. 好奈無幫親過啦....搞到我都想試下tim 好似好多料,好正咁!

    回覆刪除
  5. 中秋節快樂呀~~ 食薄餅要多啲人爭食先至好味架!!

    回覆刪除
  6. 哈哈~諗返呢張相~你本身唔係座呢個位影~就好好笑啦

    回覆刪除
  7. 我最鍾意食pizza hut既辣味雞翼

    回覆刪除
  8. 好好味咁喎~不過妳唔怕肥咩 hee~

    回覆刪除
  9. ^^又一次好正的聚會,好開心,不過有一段時間係咁同娟傾計!不過唔緊要啦,我地平時日日見,但就唔係日日見到佢!

    回覆刪除
  10. 我想試一啖。因為我肥了很多。

    回覆刪除
  11. 我都想去架,不過果日要返學 去唔度,見到你地個個都咁開心 同埋咁多野食,我唔開心呀

    回覆刪除
  12. 我都有食過呢個批呀...個醬汁好好味...唸起都想食添...

    回覆刪除