2007年9月23日 星期日

豬仔餅

豬仔豬仔了不起 每日訓到十點幾
餐餐都係五碗幾 體重無人比得起

豬仔豬仔快D起 接完電話再接被
接完電話再接被     (豬叫聲~)

呢個係我每一天的鬧鐘鈴聲


我自已好鐘意豬仔
. 由讀中學時就鍾意. 當然到而家咁大個.就唔會再對d 公仔有咁大欲望. 未必一定要擁有.但係街見到.都一定會停低望多兩眼

今個中秋.唔駛望. 自己整番隻豬

雖然唔算太可愛. 但勝在夠懷舊. 我仲特地買咗一個豬籠.一個花籃俾自己. 裝住佢.望住都覺得人月兩團圓  (其實只係望到自己兩隻貓個patpat 坐埋一齊~~兩臀圓)

豬仔餅其實只係月餅皮.沒有餡. 以前係怪帥傅度學月餅.佢話即係砧板屎
(雖然核突.但又幾貼切喎!!haha)

因為以前人地做生意.整剩d 皮唔好浪費先變咗做豬仔餅咋ma

不過呢!就咁食係好甜ga .因為用作月餅皮只係好薄. 但整豬仔.卻是一舊粉糰囉!!
但小朋友食就真係唔覺得甜.我個小表妹就話冇問題
可能我地細個時都覺得好好味. (但其實我已經一點印象都冇了)

包裝好用來送俾人, 都ok 靚呀!!


 


15 則留言:

  1. 好得意呀 中秋節快樂

    回覆刪除
  2. 多謝妳的(燒)豬仔餅,好得意呀!!同埋d迷厘月餅,真係非常感謝
    我會準備一把迷厘大菜刀黎(湯)豬架喇!!

    回覆刪除
  3. 中秋節快樂

    回覆刪除
  4. 你的鬧鐘鈴聲好得意呀~~ 中秋節快樂~~~

    回覆刪除
  5. 豬仔餅好得意 ! 祝:中秋節快樂 !

    回覆刪除
  6. 豬仔餅真係給我唔少回憶!小時候中秋去婆婆度,一定會有豬仔餅俾我地!今年都有!!!但個餅俾呀媽食左,得返個籃!haha!

    回覆刪除
  7. 我都未食過呢d餅...有次行雜貨(糧)舖見到覺得好得意! 近呢2日先知叫豬仔餅...真娘炳!

    回覆刪除
  8. 係呀係呀,我細個好鐘意食,貪有個豬仔籠玩 祝中秋節快樂!!

    回覆刪除
  9. 我細個都食過呢d 豬仔餅...呵呵..真係好得意的..覺得幾好食. 睇完你以上講包裝埋d 豬仔送俾人我諗起....hehe! 等我幫你sell下啦: 埋黎揀埋黎睇喇喂, 碧碧豬檣送"豬" 呀, 唔食都埋黎攞下啦!! 哈哈.............

    回覆刪除