2007年9月7日 星期五

豆卜炒大豆芽 (附食譜)

朋友見到我呢排都係煮飯仔.以為我咁進步煮多咗咁多次飯.

其實呢三日講ge 都係同一餐飯咋!! 只係分開咗黎寫咋ma

同埋打埋食譜上來就係方便自己方便人地. 下次自己突然想煮. 冇食譜係手都唔怕唔記得要買咩材料.上網睇下就得la

呢個係以前係雜誌度抄下來.係蘇施黃的專欄

第一次煮味道都ok . 不過搣芽菜就搣咗10分鐘.....

豆卜炒大豆芽

材料:
大豆芽            1斤
豆卜                8粒 (我買咗兩蚊)
薑                    2片

做法:
1.大豆芽搣掉豆芽尾。豆卜打對角切開
2.先用一鑊滾水灼一灼大豆芽 (大概三十秒)拿起,瀝乾水份
    (我自己就豆卜都有出一出水.好似會冇咁油膩咁)
3.燒熱鑊,滾油,用薑片起鑊,放入大豆芽,炒一兩分鐘,加入豆卜和雞湯、蠔油。
4.煮至熟,加少許麻油便可。

煮完呢碟之後. 亞視剛剛有個飲食節目就話原來加麻油去芽菜度係可以辟咗佢d 草腥味喎!!

原來係咁!! 又會咁啱煮完就知道 . 呵呵


6 則留言:

  1. 都幾簡單的, 竹寺竹找又試下先................

    回覆刪除
  2. 幾好wor! 清清地...遲d試下先!

    回覆刪除
  3. haha!呢味岩我近來食,出左報告,haha要食清d!

    回覆刪除
  4. 碧碧.....我成功更換啦......好多謝你啊 !! 遲d等我自己也研究一下點整先......唔識再問你吖.....hehee.....你真好 !!

    回覆刪除
  5. 我好鍾意呢個餸架

    回覆刪除