2007年9月5日 星期三

泰式辣椒蝦 (附食譜)

星期日呢晚襯住開學前煮多次飯先

呵呵!! 呢晚加餸呢!! 所以我又整耐咗.又係8:30先開飯

呢個泰式辣椒蝦原本人地個食譜係用8隻大蝦ga.不過我呢d 草根人.邊有錢買大蝦唧.咪買一斤蝦代替law.
十八蚊一斤咋!! 幾抵呀!



不過唔知點解. D 蝦煮完出來個殼有D 難搣. 有少少似咗軟軟地痴住咁.
但我D 蝦係新鮮GA .一番屋企就即扔落冰箱雪暈佢

有冇人話我知係咩原因呢?

幾好味ga .酸酸甜甜.不過都係唔鍾意一路食飯一路搣蝦.攪到隻手污糟哂

大蚊: 呢個食譜有用泰式辣椒醬呀!! 你可以用快d 支醬了

《家常宴客cook得起》 4人份
shrimp

材料:
大蝦                     8隻
(我用咗一斤普通蝦)
泰式辣椒醬        2湯匙(因為多咗蝦,所以都用多咗醬,我諗我倒多咗一湯匙左右卦)
薑                         4片
蒜茸                     2湯匙
油                         3湯匙
蔥                         1棵 (切段) (我冇落呀! 因為賣菜個阿姐冇俾我)
雞蛋                     1隻 (拂勻)

調味料:
雞粉                     1茶匙
糖                         1湯匙
白酒                     2茶匙 (我又冇落. 因為怕會著火.haha)
水                          少許

做法:
1.先下油燒熱平底鑊,爆香蒜茸、薑片後,加入泰式辣椒醬拌炒。
2.將大蝦剪去蝦鬚,洗淨,抺乾,放入平底鑊內與泰式辣椒醬拌勻。
3.加入調味料拌勻後,下蔥段,以慢火加蓋焗10秒,離火,加入蛋液拌勻,上碟即成


8 則留言:

  1. wah!好好味呀!好似好辣咁,一定好野味,不過食左驚爆瘡!

    回覆刪除
  2. 我鍾意呀!!!! 蝦都好啱我啫!!!正正正! 謝謝妳的關心呀~~~!我都整咗 泰國甜辣雞翼 呀~~~
     
     

    回覆刪除
  3. 仲有呀~大蝦咁大隻,我覺得仲難入味呀! 用普通蝦就得啦!

    回覆刪除
  4. 會唔會係您咁啱買咗d剛換殼ge蝦, 所以d蝦殼軟身?

    回覆刪除
  5. 難搣? 係咪未熟? 18蚊斤好平呀!!起旺角街市要48蚊一斤, 上排7.30pm都會平少少賣俾人.但係而家香港缺海鮮.7.30pm 都唔肯平添呀!勁唔抵! 見過56蚊斤添呢. 當然全部都係生蝦啦! 可能放到幾日所以賣貴d..hehehe!! 我都想試下你手勢.. 係喎, 講左咁耐都未同你炒蟹添.. 搵日搵日..哈哈!

    回覆刪除
  6. 個樣好似蝦碌呀....酸酸甜甜一定好開胃... 我淨係知d蝦唔新鮮先至會痴肉架咋

    回覆刪除
  7. 加碗飯呀...唔該

    回覆刪除
  8. 見到都想食呀

    回覆刪除